TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
26-6-2010
|
5-10-2009 19:02:06
Hey!
Super om te horen dat je zo gelukkig bent! Ik ben ook heel blij met mijn kleedje (heb het ook twee keer gepast). Die tweede keer doet er toch veel aan he! Nu moet je geen schrik meer hebben. Ik kan al niet meer wachten tegen mijn eerste pas in januari!
Welke prinsessenjurk heb je uiteindelijk gekozen?
Groetjes, Stephanie 26/06/2010
|
|
Chantal
17-7-2010
|
5-10-2009 19:08:39
@Stephanie: Hey meisje, Bedankt! Ja het doet echt veel om zo is 2x te gaan passen...zo weet je echt of je keuze de juiste was! Ben echt blij dat ik dit gedaan heb,ik voel me stukken beter! Ik hoef echt geen twijfels meer te hebben...ik moet nog wachten tot mei tot m'n kleedje binnen is voor terug te gaan passen(pfffff lang! De verkoopster zei dat dit normaal was bij m'n kleedje dat het goed was dat ik nu ben gaan kiezen) Ik heb een Ian Stuart gekozen (kzou je wel willen zeggen welk maar er lezen hier stiekem personen mee die dit niet mogen weten ;-)) welk kleedje heb jij gekozen?
Groetjes,
Chantal!x
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
5-10-2009 19:28:49
Hey Chantal!
Amai, nog tot mei moeten wachten! Mijn hart zou dat niet aankunnen, hihi! Ik heb voor een Manuel Mota (voor Pronovias) gekozen, nog uit de collectie 2009. Ik mag het niet posten welk het is om dezelfde reden als jij ;) (al die nieuwsgierigen!). Maar ik voel me er ook als een prinses in. Het is zonder kant aan. Gelukkig want mijn vriend heeft me onlangs gezegd dat hij dat echt niet graag ziet. (ik nochtans wel!)
Enfin! Nog veel plezier met je voorbereidingen!
GRoetjes, stephanie
|
|
annabel
12-6-2010
|
5-10-2009 20:22:15
he he heb net hetzelfde meegemaakt :) hebben meer als twee ueren gereden naar die winkel en vond ook meteen de jurk die ik wou...tot als ik thuis kwam.begon zo hard te twijfele!ben mijn jurk op internet gaan opzoeken en toen wist ik het zeker...ik had de verkeerde keuze gemaakt!ben de week daarop terug mogen gaan en heb terug mogen passen..incl de jurk die ik gekozen had en toen had ik toch weer dat wowgevoel bij diezelfde jurk :D hebben dan wel wat foto's gemaakt en ben nu nog steeds blij met mijn keuze..mijn eerste keuze dus. maar ja nu is het twijfelen wel weg en op foto of in het echt..wat een verschil he ;)
grts anna
|
|
Chantal
17-7-2010
|
5-10-2009 20:35:34
@Stephanie: Ja ik vond dit ook verschrikkelijk lang, de verkoopster stelde me gerust dat dit voorbij vliegt die periode en denk wel dat ze gelijk heeft maar toch (nu lijkt dit nog een eeuwigheid :-)) Hihi al die cerieuzeneuzen é hier :-p! De Pronovias collectie vind ik ook heel mooi ook zeeeeeeer prinsesachtig é! Helemaal m'n ding :-D Ik vind kant ook heel mooi maar das ieder z'n smaak natuurlijk é!
Dank je wel, ik wens jou hetzelfde toe!
Groetjes,
Chantal!x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
5-10-2009 20:39:38
@Annabel: Idd je jurk op internet zoeken is nooit goed :-p dit heeft je echt een heel verkeert beeld van hoe je jurk er werkelijk uitziet! Ik heb nu ook wat foto's gemaakt :-) dat ik zeker niet meer vergeet hoe prachtig het me wel stond hihi... Je ziet het is beter van een keer teveel te gaan en nog is te gaan passen en ZEKER te zijn dan te liggen piekeren want das echt nie goed! De verkoopsters van de bruidswinkel waar ik ging zeiden dit ook dat ik hier zeker niet moest mee inzitten! Dat vele bruidjes hier last van hebben & dat ik van als ik nog is twijfel direct terug mocht komen :-) vond ik wel lief! Maar nu ga ik niet meer twijfelen hoor ;-) ben echt blij!!!
Groetjes,
Chantal!x
|
|
veronique
13-9-2008
|
6-10-2009 9:18:51
Wat leuk dat je je beter voelt! Zo'n onzekerheid is echt niet leuk! Ik had ook 'n Ian Stuart en was er ook niet zeker van... Ik had gelukkig eerst m'n jurk gevonden en later pas de foto van de catalogus gezien (was een nieuwe collectie die nét binnen was), anders had ik ze er nooit uitgekozen. Toen ik de foto aan m'n vriendin en zus liet zien (met m'n twijfels), zeiden ze me direct dat de jurk héél anders was op mij dan als op het model. Het zijn stuk voor stuk prachtige kleedjes, ik kan niet wachten tot we mogen weten welke jij gekozen hebt! Groetjes, Véro
|
|
Chantal
17-7-2010
|
6-10-2009 9:46:37
@Véro: Ja pakken beter amai! Echt blij! Die onzekerheid is echt verschrikkelijk...idd ik vind als je je jurk op kzeg wel "sommige" modellen ziet dan zou je zeggen "Die zou ik nu is NOOIT kiezen" en als je het dan op je zelf ziet is dit werkelijk dag & nacht verschil! Sommige foto's daar kan je echt niet op voort gaan! Ben ook blij dat ik eerst de jurk met m'n eigen ogen gezien heb & dan op foto want Ian stuart zijn kleedjes zijn idd 1 voor 1 prachtig maar ze kunnen daar soms zo'n (als ik dit mag zeggen) lelijke foto's van maken :-s vind ik jammer! Hihi ik zou het heeeeeeeeel graag vertellen maar ja al die nieuwschierige mensen die ik ken é die hier rondhangen :-p haha! Je mag me wel altijd toevoegen op msn als je wil! Je lijkt me een heel leuke meid :-)
Groetjes,
Chantal!x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
6-10-2009 9:51:14
@Véro: Oh ja! Welk kleedje had jij van Ian Stuart? :-D hihi...
Groetjes,
Chantal!x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|