Terug naar overzicht
Zeer goede vraag! ;-) Want ik begin een week na jou te zoeken naar mn prinsessenkleed! In de voormiddag een afspraak bij Le Chapeau, lekker middageten met mn mama, namiddag naar Jagré (tenzij ik mn jurk al gevonden heb in de andere winkel!). Spannend en kijk er super hard naar uit !!!!!!!!
Tegen dan ben ik juist twee dagen getrouwd. Ga ook eens bij Le Chapeau in Antwerpen kijken (ook op afspraak). Veel keuze en een goede service. Mijn kleedje hangt sinds vorige week veilig bij mijn ouders en heb niets dan lof over Le Chapeau.Veel plezier met de zoektocht!.groetjesVanessa24/10/09
maar kan ik dan best een afspraak maken bij Chapeau op dezelfde dag?Zou liefst eerst bij Jagre gaan kijken en dan bij Le chapeau maar weet niet hoeveel tijd ik hiervoor moet uitrekenen...
Bij Le Chapeau rekenen ze ongeveer 3 uur per bruidje. Je kan vb het ene in de voormiddag doen en de andere winkel in de namiddag.veel succes
Ga het dus ook zo doen,Rond 11 u bij Jagré, kon wel maar een afspraak bij le chapeau krijgen om 15.30...kunnen we ondertussen nog eens lekker gaan eten of shoppen in antwerpen :)