Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plannetje Uitnodiging

5-10-2009 21:39:08
Beste bruidjes,

Ik zoek iets, maar ik vind het niet! :) Ik ben momenteel bezig met onze uitnodigingen. Ik zou graag op de achterkant zo'n vrij basic plannetje naar de zaal zetten, maar ik weet niet waar ik zoiets kan aanmaken! Heeft er iemand van jullie dit gevonden & gebruikt?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Karmen

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 699

An
10-10-2009
 Meld misbruik5-10-2009 22:33:32

bij ons heeft de feestzaal zelf kaartjes gegeven met het plannetje op.

eens vragen of zij dit niet zelf hebben.

An

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik6-10-2009 0:03:06

dat van ons was met google maps gemaakt

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik6-10-2009 9:06:27

Hallo,

Normaal heeft de feestzaal dit zelf, zou ik toch even naar horen.

Gwen
14/05/2010

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik6-10-2009 9:34:50

Hoi,
ik heb ook de locatie op google maps opgezocht, omdat t plannetje van de zaal redelijk onduidelijk was. Ik heb het dan in een tekenprogramma overgetekend, om een wat soberder kaartje te hebben!
groetjes
Nele

tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-10-2009 10:10:01

Beste Karmen,
wij hebben dit ook zelf gedaan omdat het plannetje van de feestzaal niet heel duidelijk is.
Op viamichelin.com kan je een route vragen (bv. vertrek : adres van kerk of gemeentehuis en aankomst : adres feestzaal)
Je zal dan, behalve een route, ook een plannetje krijgen met de route in het paars erop aangeduid. Doordat die route bij ons nogal lang is en niet op één blad kon, heb ik de drie delen van het plan op 3-A4 vellen uitgeprint, aan elkaar geplakt en ben in het copycenter een kleurcopy gaan vragen (formaat A3 naar A4). Nu staat alles heel duidelijk op 1 A4 vel.
Als het bij jou allemaal op 1 A4 kan, zou je het tot A5 kunnen verkleinen, zo zet je er 2 op één vel.
O en, Viamichelin is héél erg betrouwbaar ; duidt ook evtl. wegenwerken aan.

Groetjes

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik6-10-2009 14:13:41

Ons plannentje komt rechtstreeks van de website van de feestzaal. We hebben enkel de kleur veranderd in die van onze uitnodiging.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-10-2009 21:04:58

Wij hebben ook kaartjes van de zaal gekregen. Wel naar vragen.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info