Terug naar overzicht
bij ons heeft de feestzaal zelf kaartjes gegeven met het plannetje op. eens vragen of zij dit niet zelf hebben. An
dat van ons was met google maps gemaakt
Hallo,Normaal heeft de feestzaal dit zelf, zou ik toch even naar horen.Gwen14/05/2010
Hoi,ik heb ook de locatie op google maps opgezocht, omdat t plannetje van de zaal redelijk onduidelijk was. Ik heb het dan in een tekenprogramma overgetekend, om een wat soberder kaartje te hebben!groetjesNele
Beste Karmen,wij hebben dit ook zelf gedaan omdat het plannetje van de feestzaal niet heel duidelijk is. Op viamichelin.com kan je een route vragen (bv. vertrek : adres van kerk of gemeentehuis en aankomst : adres feestzaal)Je zal dan, behalve een route, ook een plannetje krijgen met de route in het paars erop aangeduid. Doordat die route bij ons nogal lang is en niet op één blad kon, heb ik de drie delen van het plan op 3-A4 vellen uitgeprint, aan elkaar geplakt en ben in het copycenter een kleurcopy gaan vragen (formaat A3 naar A4). Nu staat alles heel duidelijk op 1 A4 vel. Als het bij jou allemaal op 1 A4 kan, zou je het tot A5 kunnen verkleinen, zo zet je er 2 op één vel. O en, Viamichelin is héél erg betrouwbaar ; duidt ook evtl. wegenwerken aan. Groetjes
Ons plannentje komt rechtstreeks van de website van de feestzaal. We hebben enkel de kleur veranderd in die van onze uitnodiging.
Wij hebben ook kaartjes van de zaal gekregen. Wel naar vragen. groetjes, Carolina