Terug naar overzicht
Hey,ik heb afgelopen weekend mijn kleed ook gevonden. Wij trouwen op 3 april 2010, en moet op 3 maart gaan passen.Ik moet dan ook mijn schoenen en bh meebrengen zodat ze dan ook direct de lengte en retouches in orde kunnen maken.Bij mijn toekomstige schoonzus was dit ook wel ongeveer een maand voor haar trouw en die was toch zeker op tijd klaar en picobello in orde. Dus ik denk dat een maand wel de normale tijd is voor een degelijk georganiseerde winkel.GroetjesPetra
Hey Een maand op voorhand is zeker normaal hoor! Groetjes
was me al zorgen aant maken. Ik moet ook met mijn schoenen gaan. Heb jij mss een stuk stof gekregen?
hey,ik trouw op 19 juni 2010 en ik moet pas drie weken voor de trouw.dit vind ik veel te kort, hopelijk krijgen ze mijn kleed op tijd af.groetjes
mss dat ze toch het halen ik snap dat ook niet allemaal. ze zullen het wel weten he.
Ik trouw op 05/06/10 en mijn eerste pas is op 06/04/10. En ik mag het dan op 18/05/10 afhalen.
Wij trouwen op 17 april en ik ben in fabruari mijn kleed gaan kiezen omdat ik dan juist zwanger was en nog geen dikke buik had. Ik mag op 18 november de eerste keer gaan passen en moet dan ook mijn schoenen meenemen :-)Die ga ik donderdag kiezen.
@ Concetta:ik heb inderdaad stukjes stof meegekregen. Van de beide kleuren. Zowel van de bordeaux-rode rok, en het witte bovenstukGroetjesPetra
ik heb geen stuk gekregen en ben het ook vergeten te vragen.Wat erg. En het is ook nog ver om een stuk stof te vragen.