Terug naar overzicht
Heey meid,Wij betalen 150 euro voor de ceremoniemeester, omdat wij daar ook onze ceremoniewagens vastgelegd hebben.Zonder wagens zou het 200 euro zijn.Groetjes!
De onze kost 110 euro. De andere die ik had gevonden kosten algauw 175 of 180 euro.
HallokesWij betalen 200 euro voor de wet en de kerk samenGroetjes
de onze kost 125 voor de kerk alleen en 150 voor een ganse dag (wet + kerk).groetjes
Hallovoor wat gebruiken jullie eigenlijk allemaal de ceremoniemeester?Ik vind het ook wel moeilijk of je iemand nodig hebt of niet...groetjes
kunnen jullie misschien contactgegevens enregio + prijzen vermleden?
Wij nemen een huwelijkspakket. Hier zit ook een ceremoniemeester bij in. Maar hij zorgt ook voor enkele andere dingen. Misschien ook eens interessant om te bekijken. http://www.huwelijksorganisator.be/ Groetjes, Ann
wij zijn vorig week getrouwd en onze ceremoniemeester koste 150 EURO en was er heel blij mee
Hallo Sophie,Wij betalen 225€ voor de onze, trouw + wet.Je kan alles natuurlijk ook zelf regelen maar ik wil echt dat het perfect is en dan help een ceremoniemeester ons daar natuurlijk wel bij.
Je kan best zoveel mogelijk vergelijken, want de prijzen verschillen nogal. Wij hebben bij drie ceremoniemeesters een prijs gevraagd: de ene vroeg 250 euro voor vier uurtjes, de tweede 200 euro voor de wet en de kerk en de derde 130 euro voor wet en kerk. Die laatste kende ik bovendien iets persoonlijker, dus die is het geworden. Vergelijken is de boodschap.
wij betalen 150€ voor de eerste 3 uur. Ceremoniemeester komt toe, net voor de bruidegom aankomt bij mijn ouders om mij op te halen. Nadien stadhuis, kerk. Dus in totaal 6 uur. Totaalprijs 225€ voor 6 uur (eerste 3 uur aan 150 en dan per bijkomend uur 25€)