Terug naar overzicht
Wij hadden contact opgenomen met Joris via mail.Hij heeft ons 3 maanden later opgebeld, deze oproep had ik gemist maar hij had een boodschap nagelaten op mijn antwoordapparaat.Deze boodschap begreep ik niet, ik wist zelfs niet wie het was, ik heb dan teruggebeld en hij wist zelfs al niet meer wie ik was en dat hij mij gebeld had ...Wij hebben dus wijselijk niet voor hem gekozen!
Wij hadden een mooie Mercedes cabrio met chauffeur van bij Ceremoniewagens Erwin en hebben 400 euro betaald voor 8 uur.
Wij zijn getrouwd met Joris Temmerman als ceremoniemeester.Van zijn werk op onze trouwdag zelf waren wij heel tevreden. Hij informeert de suite over hoe ze moeten lopen, wat het koppel met hem afgesproken heeft over het verloop van de dag en is attent bij alles wat het koppel aanbelangt. Moest ik hertrouwen zou ik hem zo terug vragen.In de familie hadden we al verschillende huwelijken en tot nog toe was Joris de beste.De voorbereidingen met Joris waren inderdaad zoals Sara verteld een beetje chaotisch. Joris is een beetje slachtoffer van zijn eigen succes en heeft veel te veel aan zijn hoofd, wat je soms het gevoel geeft een nummer te zijn in het fabriek.Echter het moment dat hij met jullie bezig is, telt enkel het koppel dat voor hem zit. Groetjes Inge