Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremonimeester Joris Temmerman van 'the weddingplanner'

6-10-2009 13:14:51
Iemand al ervaring met deze ceremoniemeester?
je kiest zoiets puur op je gevoel natuurlijk, zonder voorgaande ervaring, dus zou leuk zijn moesten jullie hier al iets meer over weten...
Groetjes!

Ha trouwens, nog een vraagje: wat betalen jullie voor jullie bruidsauto?

monica
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 680

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik6-10-2009 13:49:50

Wij hadden contact opgenomen met Joris via mail.
Hij heeft ons 3 maanden later opgebeld, deze oproep had ik gemist maar hij had een boodschap nagelaten op mijn antwoordapparaat.
Deze boodschap begreep ik niet, ik wist zelfs niet wie het was, ik heb dan teruggebeld en hij wist zelfs al niet meer wie ik was en dat hij mij gebeld had ...
Wij hebben dus wijselijk niet voor hem gekozen!

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik6-10-2009 14:09:40

Wij hadden een mooie Mercedes cabrio met chauffeur van bij Ceremoniewagens Erwin en hebben 400 euro betaald voor 8 uur.

Inge

Meld misbruik10-10-2009 22:54:02

Wij zijn getrouwd met Joris Temmerman als ceremoniemeester.
Van zijn werk op onze trouwdag zelf waren wij heel tevreden. Hij informeert de suite over hoe ze moeten lopen, wat het koppel met hem afgesproken heeft over het verloop van de dag en is attent bij alles wat het koppel aanbelangt. Moest ik hertrouwen zou ik hem zo terug vragen.
In de familie hadden we al verschillende huwelijken en tot nog toe was Joris de beste.

De voorbereidingen met Joris waren inderdaad zoals Sara verteld een beetje chaotisch.
Joris is een beetje slachtoffer van zijn eigen succes en heeft veel te veel aan zijn hoofd, wat je soms het gevoel geeft een nummer te zijn in het fabriek.
Echter het moment dat hij met jullie bezig is, telt enkel het koppel dat voor hem zit.

Groetjes Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...