Terug naar overzicht
Hallo Ellen, Een tijdje geleden heeft er iemand op deze site gewaarschuwd voor Azie-export haar kleed was een ramp er stonden foto's op de trouwkleding site van kapaza met dezelfde informatie als op deze site.Denk goed na alvorens zo iets te doen.Veel zoek plezier naar jou droomjurk.
Dank je wel voor de info!Groetjes
Hoi Ellen,Heb even gekeken op kapaza. Het kleedje staat terug naar voren geschoven op kapaza. Als je kijkt bij trouwkleding de keuze 100 advertenties kiest staat het op blz. 1info:trouwjurk maat 46 250€Als je erop klikt en naar alle zoekertjes gaat kan je alles lezen wat ze heeft meegemaakt.groetjes Katty
Bedankt alvast dit heeft me toch maar overtuigd om het niet te doen via azie export! Bedankt meid en geniet nog van je voorbereidingen..
hallo,ik heb er geen ervaring mee maar heb zelf een afspraak gemaakt voor half november. Wie niet waagt niet wint?
hoi,ik ben met mijn dochter bij hen geweest omdat zij ook wel t type is dat toch iets speciaal wou naar eigen wensen voor weinig geld,eerst en vooral moet ik zeggen dat je bij deze mensen heel hartelijk ontvangen word in een huiselijke sfeer,en ja zij spreekt misschien niet te goed vlaams maar doet ontzettend haar best om alles duidelijk te maken en uit te leggen. Na heel ruim geinformeerd te worden en je een grote keuze hebt kunnen bekijken,of je wensen hebt uitgelegd,mijn dochter was ook heel specifiek,werd er inderdaad een voorschot gevraagd ,wat ik niet meer dan normaal vind als je een jurk naar eigen ontwerp laat maken en was hier dan ook op voorbereid,ik ben met een zeer tevreden dochter (niet zo evident) en de nodige bijpassende attributen kunnen buitengaan,wie er nog stralender bijliep dan mijn dochter was de bruidegom op hun grote dag die mede dankzij azie-export een echt sprookje werd,waarvoor alle dank en lof !!! Een echte aanrader
ik heb al bij aziexport mijn trouwjurk laten maken. Ik heb slechts 399eur totaal betaald voor mijn kleed incl. stola en sluier. de kwaliteit is uitstekend en perfect afgewerkt. Je moet er gewoon durven voor gaan. GrSally