Terug naar overzicht
Ik was heel tevreden over Seniflorum in Erpe-Mere!!!
Hallo, mijn boeket kwam van Euro Flora in St Niklaas!Prachtig werk!
mijn boeket komt van in opwijk, het was echt zeer mooi.
Ook mijn boeket kwam van Euroflora in St-Niklaas. Héél tevreden van! Was trouwens een laag prijsje voor een schitterend boeket (€60).Groetjes,Véro
Hey,ook ik zoek in deze regio nog een adresje voor een bruidsboeket. Kunnen jullie eens een fotootje van jullie bruidsboeket doorsturen? lovely1802@hotmail.comgroetjes!Evi
Zo zag mijn bruidsboeket eruit: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v... Groetjes,Véro
mijn boeket, corsages en bruidsmeisjes bloemen kwamen van bloemen vleminckx in Lippelo. Ik vond alles schitterend
Hoi, ik ben ook van deze regio en trouw in mei 2010. In opwijk bij "Dierickx", in Lebbeke bij "Creaflor" en in Dendermonde bij het "groen genoegen" denk ik dat het heel goed is. ik haal daar anders ook mijn gewone bloemen.
mijne kwam van in hamme ik geloof de bloemenkorf ofzo (in de hospitaalstraat) en was zeeeer mooi en prijslijk ! ze hebben er boeken met voorbeelden en als je iets mooi ziet kan je er nog steeds iets aan veranderen zonder problemen. Heel vriendelijke mensen ook !