Terug naar overzicht
Ik ga es kijke naar Farah Love in Zwijndrecht, naar 't schijnt daar recente modellen aan scherpe prijs. Jammere is da'k geen idee heb welke merken ze er verkopen, zie ook niks informatiefs op hun website.
aha, iemand van mijn kanten.mijn budget was ook ongeveer rond die prijs, ik vond hier in de buurt absoluut niets en ben naar lasposa outlet gereden. een heel eind maar heb er wel men droomjurk gevonden, onder budget!
Jammer dat je ook weer niet op die site van Lasposa kan zien welke merken ze er in aanbieding hebben.
Claire des femmes of zoiets. Is wel in Waals Brabant maar de kleedjes zijn daar een pak goedkoper. Het zijn niet de bekende merken, maar wel Franse merken. Alle merken en kleedjes staan op hun website, ook de prijs staat er bij. Op het eerste zicht lijken er wel een aantal leuke kleedjes bij te zitten dus ik ga eens passen denk ik :-)Tis wel int Frans te doen...
In La Sposa outlet hebben ze zeer veel van Marylise. Ik ben zelf van Antwerpen maar ben ook naar Beveren Leie gereden en heb daar meteen m'n kleedje gevonden. Nieuwprijs: 1400, betaald: 700.De moeite om toch eens te gaan kijken dus.In Nederland liggen de prijzen naar 't schijnt ook lagerVeel succes!
het schijnt dat Farah Love in Zwijndrecht jurken van collectie 2009 aan 600 euro verkoopt! mss daar eens informeren?grLizi
Ik ben bij farah love gaan kijken maar de kleedjes zijn niet nieuw en ik vind dat je dat ziet.
Mijn kleed kwam van Jagre in Antwerpen, het was een echt sissykleed en koste 'slechts' 750 euro ! Ze hebben er heel veel keuze en tegen elke prijs ! Ze verhuren ook kleding daar trouwens, maar hou dan wel rekening met de waarborg en dat je het nog moet laten kuisen soms, wat op zich ook veel kost !
Je kan een trouwkleed van de oude collectie kopen zoals ik heb gedaan.Ik heb mijn trouwkleed in september gekocht en het was van collectie 2009 omdat eind oktober/begin november collectie 2010 ging binnenkomen.Nadeel is wel dat de trouwkledij dat er hangt dat je erin moet passen ze kunnen deze dus niet meer aanpassen.Maar alle kledij is dan aan -50%, zoals ik nu een prachtig kleed van Linea Raffaelli heb voor slechts 500 euro.En dit in Maxim's in Mechelen en Aarschot
zorgen ze bij La Spoa outlet ook voor de retouches of moet je dan op zoek naar een naaister? ik denk niet dat een standaarjurk me zomaar zal passen? hebben ze ook verschillende maten of alleen maar maatje 36?