Terug naar overzicht
wij zijn 100% voor sanderling gegaan, een prachtige zaal, en je weet echt wel hoe en wat, je krijgt een mooi overzicht en je weet echt wel wat alles kost, mss eens een infomap aanvragen, daar staat alles precies in.24-10-09 fietje13@telenet.be
Hi !Ik heb al een feest in Huyze De Baere meegemaakt en kan je zeggen, het is er echt fantastisch. Vooral het dessertenbuffet is echt uniek, iets wat je in andere zalen niet vindt. Wij geven er ons trouwfeest niet omdat mijn vriend zijn nicht er al haar trouwfeest gaf en we willen ze niet na-apen, maar een echte aanrader is het zeker !Succes
Wij trouwen in Sanderling. Het is echt een super locatie. In de infomap staan inderdaad alle prijzen goed beschreven. Er komen wel wat extra's bij, maar via die map kan je dat exact berekenen.Veel succes met de keuze!
Hey Natasha,probeer er voor te zorgen dat al jullie twijfels weggenomen worden. Vraag bv. in beide zalen om samen met jullie eens uit te rekenen wat jullie feest zal gaan kosten, ALLES inbegrepen, ook btw, stopselgeld of weet ik veel wat nog. Dan weet je het en kan je daarna nog zien wat je doet. Zijn ze qua prijs bijna hetzelfde, baseer je dan op andere criteria (voldoende parking, situering tov snelweg, tijdens het diner 2e keer serveren of niet, alternatieven ingeval slecht weer -vb. overdekt terras-,...).Zo hebben wij het toch gedaan.Sukses !Groetjes
mensjes allemaal al hartelijk bedankt voor de reacties :-)groetjes,Natasha
nadeel van Huyze De Baere: je kan er niet parkeren!