Terug naar overzicht
wel, ik zit ook volop in de zoektocht van de suitekledij en bruidegomkledij..ik had in een modeboekje Labaere in Zottegem gevonden. Dat lijkt me echt super! Maar in Nieuwerkerke-Waas heb ik in winkel "De Prijcker" www.deprijcker.be wel onder ceremonie ook Nicky Vankets gezien..misschien daar meer succes?
hoidit weekend op de beurs in Antwerpen iets tof gezien, Café Costume. daar kan je je kostuum op maat laten maken, zelf stof en ontwerp kiezen. mijn vriend gaat dat waarschijnlijk doen.groetjes,Lizi
@Monica: Ja Labaere is niet zo ver van mij...ik had daar ook al aan gedacht! Tis een heel mooie winkel maar daar hebben ze alleen Nicky Van Kets voor de vrouwen...De Prijcker daar heb ik nog niet van hoort, is zien! Alvast heel erg bedankt ;-)Groetjes!x
@Lizi: Ik heb daar idd ook al veel van hoort van Café Costume en is idd wel leuk dat je zelf je kostuum eigenlijk kan mee "ontwerpen"...Groetjes!x
Al gedacht aan een kostuum van Cossmo?
Hallo Chantal,Bij E&R Wedding Fashion in Beringen (Beverlo) verkopen ze Nicky Vankets, ook voor de bruidegom. www.erwedding.be De modeshows komen eraan maar op zaterdag 23 en zondag 24 november zijn het daar ook opendeurdagen voor de bruidegoms.Groetjes Yentl22/05/2010
mijn man heeft zijn costume bij café costume naar eigen smaak gekozen. zeer vriendelijke mensen, prima service en een kostuum dat perfect zit!