Terug naar overzicht
Ik wil maar even meegeven dat ze al volgeboekt zijn op zaterdag tot november 2010
Hey,Wij zijn ook op zoek naar een trouwzaal voor 2011. We zijn al naar het vijverhof geweest maar we vonden het daar niet zo gezellig. Wel heel schappelijk van prijs. Toen wij gingen was alles volboekt voor 2010, alleen 7 augustus was nog vrij maar daar zaten er al twee koppels op dus ja nu waarschijnlijk niets meer.Groetjeslien
Het zou voor 6 februari zijn...
wij trouwen hier binnen twee weken, maar wel in zaal Elzenbrouck. toen we onze menu zijn gaan proeven, waren we wel heel aangenaam verrast van de service en de kwaliteit.Het vijverhof heeft sowieso wel een hele goede reputatie.groetjes
Hey Vanessa,tnx voor de reactie. Met hoeveel personen zijn jullie? Laat je achteraf even weten hoe het was? Tnx!
wij hadden 180 personen uitgenodigd, maar er zullen er maar een 125-tal komen. Maar we hadden wel verwacht dat er veel afzeggingen gingen komen omdat mijn familie van de provincie Antwerpen komt.
Wij zouden ook met 125 zijn, ik dacht dat je dan sowieso die Waterkant zaal moest nemen? Waar zijn jullie nog overal geweest? Wij zijn nu eens aan het rondkijken voor zaal met eigen catering maar dat komt precies nóg duurder uit :s
Hey,Wij trouwen ook in het Vijverhof, zaal Elzenbrouck, en zijn met +- 100.Zijn ook gaan kijken in Maelstede en Cortina. Ook mooie zalen, maar wel duurder..Milena
Wij zijn gaan kijken in de Alta Ripa in Outrijve, het Klokhof in Marke en de Cofar in Rumbeke. Het klokhof stond ons eigenlijk het meeste aan, maar die was maar vanaf december dit jaar terug vrij op een zaterdag (vorig jaar begin oktober beginnen zoeken).Wij hebben zaal Elzenbrouck gekozen omdat we ervan uitgingen dat we met meer waren. Wij hebben trouwens ook graag voldoende plaats zodat we niet het gevoel krijgen dat we opeen gepropt zitten.
Hallo bruidjes in spe,Ik ben vorige maand getrouwd in het vijverhof en was er heel tevreden over: correcte prijzen, vriendelijke mensen en lekker eten. We hebben een onvergetelijk feest gehad!Tine
wij zijn daar ook gaan kijken. vriendelijke ontvangst, mooie zaal maar ik had niet het wauw-gevoel. vooral de caravans waar je op kijkt vanuit de zaal stoorden mij echt. Uiteindelijk hebben we gekozen voor zaal Limoge in de Cortina. Echt prachtig
Die caravans vind ik dus ook een doorn in het oog!
je moet eens gaan kijken naar zaal Ter Biest in lauwe. De mevr. die het uitbaat is wel wat ouder maar het kader is zeer gezellig. Gezelliger of in het vijverhof. Met wit bekleede stoelen, mooie receptieruimte zowel binnen als buiten. Qua prijs is het hetzelfde of in het vijverhof.groetjesLien