Terug naar overzicht
hier is het dit weekend ook vrijgezellendag. Vrijdagavond is het met een hele bende vriendinnen (maar verder is alles een verrassing) en de zaterdag ga ik met mijn schoonzusje naar een beautyfarm. De mannen hebben sowieso ook vrijdagavond en zaterdag voorzien.Veel succes!groetjes
ik ga zaterdagmorgen samen met mijn getuige naar de kapper en dan gaat de dag van start, de mannen gaan vrijdag naar milk inc en de rest is voor zaterdag, maar voor ons beiden is alles een groot misterie!!!24-10-09 sofie
voor ons is het ook een misterie. er zijn bij ons wel wat problemen geweest met de organisatie (geen gemeenschappelijke datum vinden voor mannen en vrouwen, daarna komen de mannen op het idee om voor mijn toekomstige 2 dagen te organiseren, daarna komen we te weten dat mijn toekomstige ook niet thuis zal overnachten, ...) maar uiteindelijk is alles goed gekomen.tis trouwens ook niet meer zo lang tot de trouwdag hè (bij ons ook 24/10). Nog niet teveel stress?groetjesVanessa
bwa t valt wel mee, de gezonde stress zeker, waar trouwen jullie eigenlijk, wij in Haacht, maar ons feest is in De pinte, in kasteel sanderling.
Wij trouwen in een klein dorpje naast Kortrijk. Hier ook de normale stress. De laatste details die nog moeten geregeld worden nemen nu veel tijd in beslag.