Terug naar overzicht
Je kan hem mss een envelopje geven met daarin een tip waar de volgende ligt en in elke enveloppe een hint ofzo die wijst naar een verrassing... of via smsjes die je hem af en toe verstuurd (op voorhand als getypt en opgeslagen zodat jij ni teveel mist op jouw avond)Charitt
Hey,en is 't ook zo dat er geen volk zou komen als jij mensen uitnodigt? Dat die dan misschien toch beetje gevoel had dat die wat vrijgezellenavond heeft gehad? Anders zijn activiteiten als (jenever)bowlen, karten, paint-ball, ... wel echt leuk voor mannen. Daar hoeven ze toch ni al te veel in te organiseren. Als dat al te veel is gevraagd. 't Is niet met dat ze dan hem opdrachtjes laten doen etc, maar 't gaat om t idee dat hij z'n nachtje stappen heeft hé.Je kan hem opdrachtjes laten uitvoeren waarop je hem dan punten kan geven, om hem op toekomst voor te bereiden.Bvb.: Kook je lekkerste maal voor je zwangere vrouwtje wiens smaakpapillen moeilijk doen.Strijken van babykleertjes.Masseren van vrouwtje haar voeten.... Trek er dan ook wat foto's van ofzo.Kan hem ook dingen laten herkennen die je linkt aan huwelijksdag.Voor m'n beste vriend hebben ze 'n kookworkshop gedaan, was ongelooflijk goed aangepakt en mannen amuseerden zich geweldig goed.Veel succes nog!
Hey E,Ook bij mijn toekomstige waren zijn 'vrienden' niet echt te vinden voor een vrijgezellenavond te organiseren... Mijn toekomstige vind dat totaal niet erg want hij is vel liever bij mij of viert liever alles samen met mij...Dus toen zijn we met mijn ouders, zijn ouders, mijn vriendin, mijn familie ergens iets gaan drinken en toen.. haalde wij een carnavalskostum boven en moest hij dat aandoen, pruik opzetten, ... en toen riepen wij dat het zijn vrijgezellenavond was... We hebben ons super geamuseerd. Ofdat dat nu met zijn vrienden was of met familie... Gr.TessNog maar 2 DAGEN!!!!!!!! :-)
Ik heb blijkbaar meer chance met mijn vrienden. Mijn broer is mijn getuige en heeft niks moeite gedaan in die richting. Iets waar ik enorm teleurgesteld in ben en hem moeilijk kan vergeven.Mijn vrienden daarentegen, zelf een paar collega's, waren allemaal bezig al iets in mekaar te flansen. Nu zijn er aantal van die mensen die elkaar niet kennen. Ben dit dan te wteen gekomen en iedereen elkaars telefoonnr. gegeven. Volgende week zaterdag is het zover. Mijn vriendin is dan ook op vrijgezellenweekend. Ben benieuwd.Hij zal het ergens wel jammer vinden hoor. Geef hem gewoon een avond die hij niet snel zal vergeten de avond voor jou feestje. Bij mannen is zoiets redelijk simpel en snel in mekaar gestoken. Eten, drinken en... Ik weet het want ik ben er zelf één. Gelukkig maar. ;o)Groeten Marc