Terug naar overzicht
Hoi , ik ben al verschillende kaeren in deze zaal geweest...Er zijn wel meerdere zalen aanwezig...De feesten waren iedere keer verzorgd...Het kader is wel wat oudbollig maar de bediening is topmvgDisco NoahZeebrugge
Tip en orde, ervaring troef en afgewerkt.Dansfeest stopt om 5.00 ugrtz www.discovideo.be
Hoi,wij zijn daar ook weest kijken, de grote zaal is ondertussen volledig vernieuwd en prachtig. Wij hadden daar al feesten gedaan en het is echt niet duur. Toch geven we ons feest in de Shamrock in Tielt. Toen we op gesprek gingen in de zandberghoeve vond ik dat hij teveel een dikke nek afgaf van beste restaurant en spotgoedkoop. En hij heeft onze dj afgebroken en dat kon er niet in bij mij.. Soit je ziet maar wat je ermee doet. zeker niet bang zijn om nog ergens anders te gaan!succes!groetjesruth22/05/2010
Ik had ook een slecht gevoel bij de eigenaar. Was zeer cru, brak alles en iedereen af en begon al op voorhand te dreigen (bv.'als de traiteur ook maar iets van eten laat staan, dan ga je iets meemaken'). Nu doen wij ons feest in De Baere te Maldegem, zeer vriendeljk, heel professioneel, prachtig (mooier) kader en geen dreigementen ;-)