Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zandberghoeve

7-10-2009 20:40:17
Dag bruidjes!

Heeft er iemand ervaring met de Zandberghoeve in Oedelem? Wie heeft er zelf al een feest gegeven? Geen onvoorziene verrassingen? Alle info is welkom!

lindsy
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 622

jurgen

Meld misbruik7-10-2009 23:12:46

Hoi ,
ik ben al verschillende kaeren in deze zaal geweest...
Er zijn wel meerdere zalen aanwezig...
De feesten waren iedere keer verzorgd...
Het kader is wel wat oudbollig maar de bediening is top

mvg
Disco Noah
Zeebrugge

Rik

Meld misbruik8-10-2009 0:16:20

Tip en orde, ervaring troef en afgewerkt.
Dansfeest stopt om 5.00 u

grtz www.discovideo.be

Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik8-10-2009 12:57:43

Hoi,

wij zijn daar ook weest kijken, de grote zaal is ondertussen volledig vernieuwd en prachtig. Wij hadden daar al feesten gedaan en het is echt niet duur. Toch geven we ons feest in de Shamrock in Tielt. Toen we op gesprek gingen in de zandberghoeve vond ik dat hij teveel een dikke nek afgaf van beste restaurant en spotgoedkoop. En hij heeft onze dj afgebroken en dat kon er niet in bij mij..
Soit je ziet maar wat je ermee doet. zeker niet bang zijn om nog ergens anders te gaan!
succes!

groetjes

ruth
22/05/2010

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik8-10-2009 13:28:57

Ik had ook een slecht gevoel bij de eigenaar. Was zeer cru, brak alles en iedereen af en begon al op voorhand te dreigen (bv.'als de traiteur ook maar iets van eten laat staan, dan ga je iets meemaken'). Nu doen wij ons feest in De Baere te Maldegem, zeer vriendeljk, heel professioneel, prachtig (mooier) kader en geen dreigementen ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...