Terug naar overzicht
Hey, Ik had ook zoiets in gedachten, maar ik had al twee kinderen en samen hebben we er ééntje. Dus dit is ook niet echt makkelijk om een bijpassende tekst te zoeken. Als ik iets tegenkom laat ik het je weten.Nog veel succes hé.Groetjes Cindy
Mijn vriend heeft twee kids uit zijn vorig huwelijk. Op onze uitnodiging wil ik iets in de stijl van ... en .... kondigen vol trots aan dat hun pap en ann naar het gemeentehuis zullen gaan. De achternaam was hen al gegeven, nu krijgt Ann hem ook voor de rest van haar leven.Hopelijk heb je hier iets aan.Veel succes nog met de voorbereidingen.(donderdag ga ik naar een bruidskleed gaan kijken ... spannend)Ann20/5/2006
Hallo Als ik me niet vergis is hier in t verleden ook al es een topic over geopend en toen werden al enkele leuke ideekes gemeld ! Misschien dus es grasduinen in dit archief ? Ik zal ook es kijken alvast.groetjesLien26/05/06
Hey,wij hebben ook al een zoontje van 7 maand, en waren dat ook eerst van plan om hem alleen het huwelijk te laten aankondigen, maar nu hebben we toch de conservatieve weg genomen (onze ouders sponseren ons huwelijksfeest) en laten we beide ouders en 'de jonge heer Arno' officieel aankondigen dat wij zullen trouwen. Als achtergrond hebben we een foto van ons drie. Wel leuk om te horen dat er nog mensen zijn die al een kindje hebben voor het huwelijksfeest!Liselot
een collega had de uitnoding als volgt samengesteld. op de voorzijde zat hun dochtertje in de duinen met een bord in haar handjes met daarop: mijn ouders wagen de grote sprong, op de binnenzijde stond het koppel dat van een duin sprong. echt heel mooi gedaan en zo betrek je je kindje er ook bij hé
hoi,las je bericht en vindt het een leuk idee! we hebben reeds twee kinderen en zou hetzelfde willen doen, kan je me het één en ander doorsturen aub? zou tof zijn! spijtig dat ik U niet kan helpen, ben er pas mee bezig! alvast bedankt! en succes met alles.luk