Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering Alfin

8-10-2009 9:07:11
Hallo,

heeft iemand ervaring met catering Alfin uit Mariakerke, Gent? Een eerste gesprek boezemde ons alvast vertrouwen in.

Timothy
6-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1084

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik8-10-2009 10:10:19

Hey

Wij hebben al enkele evenementen georganiseerd met Alfin, waaronder ook ons trouwfeest. Wij waren steeds heel tevreden en de reacties waren van al onze gasten super positief. Oa zeiden heel veel mensen dat de bediening top was, heel vriendelijk en hun eten is ook super. Ze zijn heel professioneel en als je eens iets anders dan klassiek wilt, maar een verfijnde menu met inventieve gerechtjes, ben je zeker aan het juiste adres. Ze zitten wel in een hogere prijsklasse dan veel andere traiteurs.
Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...