Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Live muziek

18-10-2005 15:33:49

Hey,

ik heb ook al een berichtje bij onderwerp muziek achtergelaten...maar ik probeer het hier nog eens. Ik had heel graag gehad dat er tijdens onze mis op 09/09/06 live muziek zou zijn maar ik ken jammer genoeg niemand die dat kan doen. Misschien weten sommigen onder jullie raad? Kennen jullie mensen of weten julie waar ik meer info kan vinden? Ons huwelijk gaat door in Haaltert (bij Aalst)

laat gerust iets weten op : ann-sophie.de.cuyper@pandora.be

groetjes
Ann-Sophie

ga maar eens kijken op : www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl

Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 869

Isabelle
18-2-2006
 Meld misbruik18-10-2005 16:53:38

op de website van de weddingplanner (www.theweddingplanner.be ) vind je DSO music, mensen die de muziek verzorgen tijdens de huwelijksmis, je kan alle genres kiezen, echt een aanrader! Hebben er ook voor gekozen; by the way, trouwen in erpe en de feest gaat door in de snip!!!!

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik18-10-2005 18:07:39

Dag Isabelle,

bedankt voor de reactie. Ik zal eens gaan kijken, een DJ hebben we ondertussen al gevonden maar die muziek in de kerk ontbreekt nog ...

Werken jullie misschien samen met de weddingplanner ?

Als je in Erpe trouwt dan ben je wel van de buurt zeker? En welke datum is de grote dag dan?

Alé nog iemand die kiest voor de Snip ! Ik ben er al een paar keer geweest en het was elke keer supergoed..

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik18-10-2005 20:01:56

Hallo Ann-Sophie

Wij hebben gekozen voor Marc en Isabelle. Ze zijn uit Dudzele (W-Vl) maar gaan overal naartoe.

Ik ben gaan luisteren naar hen toen een kennis van mij op dit forum trouwde en ik vond het ronduit schitterend.

Als je wil kan ik je hun e-mailadres bezorgen.

Groetjes

Lien
26/05/06

Isabelle
18-2-2006
 Meld misbruik19-10-2005 13:13:04

Inderdaad we werken met de weddingplanner uit Lede. Ik zelf ben van Erpe en we trouwen op 18 februari 2006, je kan anders eens komen kijken naar de mis, dan zie je zowel de ceremonie als het muzikale. Schoonbroer is getrouwd in augustus 2005 en werkte ook samen met de weddingplanner en koos ook voor DSO. wat de muziek betreft kan je alles zelf kiezen, een vrouw, een man, een duo, een groep,...
enfin de organisatie toen was dik in orde!

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik19-10-2005 14:29:40

Hey Lien
ik zou het wel leuk vinden moest je mij het emailadres kunnen bezorgen van uw zangers....
kan je soms ergens iets van hen beluisteren, op internet bvb, hebben ze een site....

groetjes
Ann-Sophie

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik19-10-2005 16:19:28

Hey Ann-Sophie,

Wij trouwen op 11 maart 2006 in Haaltert en hebben ook ons feest in De Snip.
Voor de mis hebben wij klassieke muziek: m'n broer zingt bij Cantate Domino uit Aalst en zij verzorgen de mis. Een goeie vriend van mij is tenor en zal een paar (klassieke) liedjes zingen. Als je geïnteresseerd bent in klassiek, dan kan ik 't hem wel eens vragen hoor.
Je mag natuurlijk altijd eens komen luisteren hé!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik19-10-2005 18:22:43

Hey Sylvie

Hoe leuk zeg, ook in Haaltert trouwen en ook het feest in de Snip! Ik ben toch blij dat we die zaal genomen hebben ! Ben jij dan ook van Haaltert?
Als ik vrij ben kan ik zeker eens komen luisteren. Jij hebt geluk dat je zolang niet meer moet wachten, ik zit echt al te popelen tot die dag aanbreekt!

De meeste zaken zullen bij jullie wel al vastliggen zeker?

Groetjes

je mag ook mailen naar ann-sophie.de.cuyper@pandora.be

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik23-10-2005 13:42:46

Dag Ann-Sophie,

Ja, 'k ben ook van Haaltert, maar 'k woon eigenlijk al bijna 10 jaar in Leuven (blijven plakken na m'n studies). Misschien keer ik wel terug naar Haaltert, want 'k kan m'n roots eigenlijk niet zo goed missen :-)
'k Ben ook blij dat we de Snip gekozen hebben, 'k ben er al twee keer naar een trouwfeest geweest, en dat is elke keer zeer goed meegevallen. Hebben jullie ook een uitnodiging gekregen voor hun herfstfestival en oudejaarsdiner? Wij gaan met de ouders naar 't herfstfestival, kwestie van al eens te proeven van 't lekkere eten.
'k Begin toch ook wat ongeduldig te worden hoor, met soms een paniekaanval omdat er nog zoveel moet gedaan worden. Eigenlijk zijn we er nu bijna elk weekend mee bezig. Momenteel heb ik al m'n trouwkleed, de mama's hebben hun kleren, onze ringen zijn besteld, de fotograaf is in orde, vervoer en ceremoniemeester is geregeld... Maar er zijn nog zoveel dingen: nu eerst de uitnodigingen, de huwelijksreis, 't kostuum voor m'n vriend en dan nog mijn schoenen en lingerie. Rond nieuwjaar dan de kleertjes van onze twee bruidsmeisjes (identieke tweeling, schattig hoor!)en dan nog zoveel meer. Pff, 'k geraak weeral opgejaagd! :-)
ohja, en dan moeten we nu binnenkort dringend eens naar den deken voor onze mis. 'k Heb hem enkel nog maar via de telefoon gesproken. Zijn jullie al geweest? 'k Denk wel dat hij goed meevalt. Hebben jullie ook die bundel met teksten gekregen? 'k Had die hier via 't forum gemaild naar enkelen en 'k zie dat ze nu al de ronde aan 't doen zijn :-)

Als je nog vragen hebt of verzuchtingen ivm de trouw, je mag me ook altijd mailen hoor: sylvie@dekegel.net

Groetjes!
Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...