Terug naar overzicht
Wij doen zowieso een receptie rechtstreeks na de mis... deze is bedoeld voor alle vrienden, kennissen en vooral verplichte genodigden (directeur en collega's, verre tantes en nonkels die anders lastig gaan doen,...) De mensen die ons nauwer aan het hart liggen (ander deel van vrienden, kennissen, buren... komen dan 's avonds op het avondfeest, ook echt voor het eten... Ik denk dat de receptie er vooral ook is om een beetje de kosten te drukken, want de 100 man die wij op onze receptie vragen, spaart ons toch weeral wat geld uit!!
Wij doen dit niet zo. Onze mis is om 11u. Na de mis gaan we, samen met de naaste familie (suite), naar de feestzaal voor een broodjeslunch. Rond 1u vertrekken wij voor de fotoreportage en de familie blijft in de feestzaal. Rond 16u begint de receptie.
Merci voor de reacties....Ik ben er nu nog niet over uit maar ik heb al een idee...Wij trouwen om 14h voor de kerk, tussen dit en de receptie van het avondfeest zal dus nog een kleine 2h30 verschil zijn...Mijn ouders hebben een redelijk groot huis dus misschien kan ik daar wel wat extra mensen mee naartoe nemen maar voor lang zal het niet zijn als we op tijd in de feestzaal willen zijn.....'t zal nog goed plannen worden !groetjes
Wij trouwen ook om 14u en na de mis gaan we dadelijk naar feestzaal voor een receptie met alle mensen die in de mis waren. De familie en onze beste vrienden blijven na de receptie voor het diner en 's avonds is het dan het dansfeest waar dan ook onze andere vrienden bij zullen aansluiten.
Onze 'receptie' is in de tuin van mijn ouders.Maar da's enkel voor onze ouders, broers en zussen. That's it. Da's nie echt een receptie, ma voor mij voldoende.Als je dat voor iedereen moet doen, da's enorm duur en niet noodzakelijk vind ik.
Net zoals Nadia zal het bij ons ook bij mijn ouders doorgaan en 't zal in redelijk beperkte kring blijven. 's avonds op de receptie van het feest komen sowieso al de meeste mensen die we erbij willen. En doordat het bij mijn ouders doorgaat valt dat inderdaad nog mee van prijs ook. En zijzelf vinden het niet erg dat het bij hun doorgaat, integendeel....groetjes
hoi,bij ons gaan we dat ook in de tuin doen hopen dat het weer dan mee zit 06/05/06 maar kwestie ook van iets gezellig bij ouderlijk huis de meeste komen naar avondfeest zodus groetjes xx
Dag Ann SophieWij houden de receptie vooral omdat mijn ouders zoveel mensen kennen en het onmogelijk zou zijn om iedereen op het avondfeest te vragen. Mijn ouders alleen komen al aan 150 gasten op de receptie! Maar vermits we dat zo'n beetje zelf regelen valt het mee van prijs.GroetjesVicky