Terug naar overzicht
Hallo,Ik zou persoonlijk kiezen voor andere jurk zodat je vriend geen van beiden heeft gezien, maar ik kan aannemen dat het kostenplaatje als maar groter word zolang dat geen probleem is...Natuurlijk moet je dan wel dringend op zoek eh!Hopelijk kom je er uit.Gwenn14/05/2010
Hi Tina,als je vriend mooi gekleed gaat, zou ik dat ook doen. De foto die jullie voor je uitnodiging gaan kiezen, zou best wel eens een close-up kunnen zijn ; ik zou dus wel vooral het bovenlichaam verzorgen en iets kiezen waar ik sowieso goed mee sta en dat bruidegom me ook goed staan vindt. En is dat nou je avondkleed, kies dàt dan, zou ik zeggen :) Groetjes
Ik zou persoonlijk ook gaan voor een andere jurk dan blijft het allemaal een grote verrassing. Moet dit echt een chique jurk zijn? 9 op de 10 zal het idd een close up zijn die jullie gebruiken. Vrienden van ons hebben een zwart - wit thema genomen en die fotoshoot was echt geslaagd!!
Wij hadden een soort van verlovingsshoot en wij hebben daarvoor onze gewone "plunje" aangetrokken. Onze fotograaf had expliciet gezegd dat we best geen juwelen zouden dragen (misschien voor de weerkaatsing van het licht oid??). Één van die foto's hebben we eveneens gebruikt op onze uitnodigingen.
ik zou een andere jurk of mooie outfit dragen voor de shoot. Ik zou zeker niet té chique gaan, gewoon een leuk zwart jurkje bvb
Wij waren hiervoor casual chic gekleed. Dwz, ik droeg gewoon een jeans met hakjes onder en een mooi topje. Niks speciaals, gewoon zoals we zijn. Succes en geniet van de fotoshoot!Groetjes,Marijke 10/07/'10