Nu Online
Momenteel zijn er 567 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

8-10-2009 14:42:15
hehe mijn zaal staat vast
maar nu nog een trateur zoeken in regio lier meschien iemand een idee wei er zoal goed zijn en als dat gedaan is weet ik het niet meer de een zegt je moet een ceremonie meester nemen de ander zegt je moet een annulatie verzekering nemen denk ik ? waar is die dan voor
kan iemand mij eigenlijk precies zeggen wat ik allemaal moet doen van voorbereiding van ons huwelijk
ben even mijn kluts kwijt
groetjes franka

franka
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1061

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik8-10-2009 14:56:28

Dag Franka,

Je kan misschien eens gaan informeren bij "Salons de Moriaen" in Lier. Wij zijn er vorig jaar naar een trouwfeest en dit was dik in orde. Ze hebben ook een traiteur service.

Groetjes,
Kathleen

14/05/2010

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik8-10-2009 15:37:09

Hey Franka,

Wij trouwen ook in Lier volgend jaar 1 mei.
Wanneer trouwen jullie ?
In welke zaal gaat het door bij jullie ?

Groetjes,

TINA

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik9-10-2009 11:12:49

Hey Franka,

Ik wilde net als Kathleen die traiteur voorstellen. Ze zitten in de Berlaarsestraat recht tegenover de normaalschool.
Of je een ceremoniemeester moet nemen, dat beslis je zelf op basis van wat je wil. Als je trouwt in het stadhuis van Lier, dan is daar al een ceremoniemeester ter plaatse. Maar als je ook voor de kerk trouwt en je hebt graag dat iemand van alles voor jullie regelt, dan is het misschien wel een goed idee.

Wij zijn vorig jaar getrouwd (alleen voor de wet) en wij hadden geen ceremoniemeester en voor ons was dat ook helemaal niet nodig. Waar kan je nog aan denken:

- stadhuis en kerk vastleggen
- kleding voor jullie beiden
- wil je ceremonievervoer of niet?
- ringen
- fotograaf (die moet je meestal ook snel vastleggen)
- ev. notaris als je niet met het gewone stelsel wil trouwen
- wie ga je nemen als getuigen?
- heb je bruidskindjes?
- ...

Geef maar een 'gil' op het forum en hulp is onderweg :-)!

Groetjes
Ines
reeds 371 dagen getrouwd

Danny

Meld misbruik13-11-2009 11:01:13

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...