TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
8-10-2009 15:05:12
ik heb alleen maar goede commentaar over Le Chapeau in Antwerpen. heel goede service. Mijn kleedje hangt nu bij mijn ouders thuis te wachten tot 24 oktober.
Veel succes
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
8-10-2009 16:58:22
dat is in ieder geval niet lang meer.... geniet van je dag!!!
|
|
lizi
21-8-2010
|
9-10-2009 15:53:56
ik ga morgenvroeg passen in chapeau.spannend!
|
|
Lut
|
9-10-2009 18:35:06
Hey! Ik was helemaal niet tevreden over Le Chapeau. Een paar maanden geleden postte ik hier ook waarom dat was. Hierbij mijn bericht van toen: 'Hey iedereen! Wij zijn intussen 4 weken getrouwd. De tijd vliegt gewoonweg met al dat genieten... Ik wou gewoon eventjes zeggen aan de bruiden die nog geen kleed gekocht hebben: ik raad jullie niet aan om het te kopen bij Le Chapeau in Antwerpen, waar het mijne vandaan komt, om volgende redenen: - 1e maal toen ik er binnenging werd me al snel duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar naar de bruidskleren mocht kijken, daar moest k al een afspraak voor maken (ik dacht toen nog dat dat normaal was. komaan... alleen kíjken, e) - afspraak gemaakt dus en die verliep héél vlot: omschrijven wat voor iets je mooi vindt en dan neemt de bediende (Aude) de kleren uit de kasten (mag je ook niet zelf doen en dan een aantal kleren passen. vermits het eerste kleed dat ik paste mijn droomkleed was, heeft het niet lang geduurd. - de helpsters, behalve Aude, zijn ongelooflijk kortaf, onbeleefd zelfs - je moet voor de retouches bijbetalen (is normaal gezien inbegrepen) - je kan er niet met bankkaart betalen, alles moet cash gebeuren (of via overschrijving) en je krijgt nooit een rekening. Héél erg raar, als je t mij vraagt. - toen ik voor alle zekerheid mijn kleed nog eens wou passen toen de retouches gebeurd waren, deden ze er ongelooflijk moeilijk over. - uiteindelijk moest ik nog € 100 bijbetalen voor de retouches (enkel inkorten en clipjes om mijn beha-bandjes onder te steken) bijbetalen - idem zoals hierboven toen ik vroeg om mijn kleed zo lang mogelijk daar te laten hangen. Ik wou het niet thuis hangen, aangezien mijn lief hier nog rondloopt... - en dan het ergste van al vond ik: ik moest DRIE KWARTIER wachten om mijn kleed gewoon op te halen! terwijl ik een afspraak had. Er liepen zeker 5 bediendes rond die volgens mij niets aan het doen waren, geen kat die naar me omkeek en toen ik na een half uur wachten vroeg 'komt er hier eigenlijk nog iemand of hoe zit het?' kreeg ik als antwoord 'oeps! ben ik u vergeten misschien?' Du-uh, ik liep er al een half uur mij op te fretten! En toen ik dan vertrok zei ze: 'Dat is dan nog € 105.' Verkeerd bedrag, geen alstublief, geen dank u wel, geen tot ziens, NIETS. Echt boertig! Nadat ik mijn kleed besteld had kreeg ik elke keer het gevoel van 't kleed is verkocht, we moeten niets meer doen'.
De kleren die ze bij Le Chapeau verkopen, verkopen ze ook in ver alle andere winkels, dus als je kan kiezen... koop het gewoon ergens waar ze je wél als een prinses doen voelen! Ik heb het mijne er gekocht omdat het het kleed was dat ik al 10 jaar in gedachten had, dus had het volgens mij geen zin om verder uit te kijken. (Als ik het wel gedaan had, was het waarschijnlijk wel goedkoper geweest...)
Groetjes, Lut 11/07/2009'
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
9-10-2009 19:10:58
Thanks voor de tips. Ik ben er zelf ook eens geweest met een vriendin en toen waren ze heel vriendelijk. Je hoort positieve en negatieve ervaringen en ik denk dat je eigen ervaring bepalend is. Ik ga sowieso nog naar andere winkels ook en als ik me ergens niet goed behandeld voel zal ik dat zeggen ook. Als je daar meer dan 1000 euro uitgeeft, vind ik minstens dat ze wat moeite mogen doen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|