Terug naar overzicht
HeyIk had idd maar 1 persoon hiervoor. Die is gewoon langsgeweest smorgens en dan weer weg. Ik heb geen behoefte om dat bij te werken (draag dan ook nooit make-up).Ik had een bruidsarrangement (proefkapsel- en make-up, kapsel en make-up voor de dag zelf, een gelaatsverzorging en een set gelnagels) voor de prijs van ongeveer 150 euro:http://www.coiffure-pascale.be/ Groetjes, Laura
Hey,Ik laat dit doen door Elke van Looks of Versailles, het arrangement komt op 200€ ongeveer (blijft wel niet om bij te werken) Ik heb prijzen gevraagd bij Heide Fonteyn en ... Feyaerts maar de prijzen lagen daar beduidend hoger. Zowiezo als je wilt dat ze de hele dag blijft om de schmink bij te werken, zal je een paar honderd euro bijbetalen. grtjs
Hoi Naamgenootje, ik ga vanavond de eerste keer naar Harmony in Rillaar voor een test van kapsel en make up !! ik laat jou mijn bevindingen zeker weten !! greetzzz Katty
He Katty, Harmony was zalig ...... echt genieten en supper vriendelijk Mijn haar vind ik gewoon geweldig, de make up vond ik persoonlijk niet zo goed maar ik draag dan ook nooit make up en dat komt waarschijnlijk wel daardoor moest het je intereseren ik heb bonnentjes voor vriendinnen voor een gratis snit, ik kan er je altijd een bezorgen groetjes en een fijn weekend Katty