Terug naar overzicht
wel dagelijks passeer ik met de trein langs bomaco... moet ergens in de geburen van doornveld liggen in zellik, daar staat een verlaten gebouw vanachter,denk zelfs met graffiti opje moet maar eens een kijkje gaan nemen,ligt vlak naast spoorweg... Veel succes nogGroetjes Sophie
Bedankt ik ga er eens opletten. Ik weet wat je bedoelt, want ik neem toevallig ook die trein. Ik ga er nog eens goed op letten en bekijken of het te doen is qua verkeer op zaterdagmiddag. Onze fotoshoot vind eerst plaats in asse dan naar lebbeke voor de wet trouwen en dan terug naar feestzaal in asse (hof ten eenhoorn).Bedankt en misschien heb je al dikwijls naast mij gezeten op de trein :)
asphaltco site in asse is een vrij gekende plaats waar al eens fotografen passeren. Ik heb wel geen idee hoe die er nu bijligtcheers, dj LeBart
hihi misschien wel :-) want ik ben ook van lebbeke... alleen trouw ik er niet voor de kerk, ben nog op zoek naar een kapel... dus moest je een kapel weten zijn... onze feestzaal is waerboom, groot-bijgaarden... Groetjes,Sophie04/06/2010
Aan Sofie,Een collega van mij trouwt ook in de waerboom. Ze is nu spijtig al naar huis. Misschien kent zij nog een kapel ofzo, kga je maandag iets laten weten op dit onderwerp.
Hey Sofie, Ik had beloofd om nog iets te laten waten of ik geen kapel ken. Mijn collega kent ook geen kapel in de buurt van Groot-Bijgaarden.Je kunt het misschien eens vragen aan personeel van de Waerboom.Groetjes en nog veel plezier
mercitjes voor de moeite... ik denk dat we het gewoon ter plaatse gaan doen en hopen dat het prachtig weer wordt...