Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

artistieke locaties regio asse (industrieterreinen, ...)

9-10-2009 9:53:07
Dag bruidjes,

Heeft er iemand een idee waar we artistieke fotos kunnen maken in de omgeving van asse. Aan onze feestzaal ligt ee prachtige tuin, die gaan we sowieso gebruiken, maar (op voorstel van fotograaf) zoeken we ook nog iets speciaals eventueel verlaten indrustieterrein, iets ouds met charme ofzo. Ik vind dit ook wel een goed idee. Dit om clichefotos te vermijden.

Bedankt alvast

En veel voorbereidingsplezier

Rebekka
20-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 429

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik9-10-2009 10:28:35

wel dagelijks passeer ik met de trein langs bomaco... moet ergens in de geburen van doornveld liggen in zellik, daar staat een verlaten gebouw vanachter,denk zelfs met graffiti op

je moet maar eens een kijkje gaan nemen,ligt vlak naast spoorweg...

Veel succes nog

Groetjes

Sophie

Rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik9-10-2009 11:00:03

Bedankt ik ga er eens opletten. Ik weet wat je bedoelt, want ik neem toevallig ook die trein. Ik ga er nog eens goed op letten en bekijken of het te doen is qua verkeer op zaterdagmiddag. Onze fotoshoot vind eerst plaats in asse dan naar lebbeke voor de wet trouwen en dan terug naar feestzaal in asse (hof ten eenhoorn).

Bedankt en misschien heb je al dikwijls naast mij gezeten op de trein :)

LeBart

Meld misbruik9-10-2009 12:57:00

asphaltco site in asse is een vrij gekende plaats waar al eens fotografen passeren. Ik heb wel geen idee hoe die er nu bijligt

cheers, dj LeBart

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik9-10-2009 15:29:49

hihi misschien wel :-) want ik ben ook van lebbeke... alleen trouw ik er niet voor de kerk, ben nog op zoek naar een kapel... dus moest je een kapel weten zijn... onze feestzaal is waerboom, groot-bijgaarden...

Groetjes,

Sophie
04/06/2010

Rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik9-10-2009 16:16:12

Aan Sofie,

Een collega van mij trouwt ook in de waerboom. Ze is nu spijtig al naar huis. Misschien kent zij nog een kapel ofzo, kga je maandag iets laten weten op dit onderwerp.

Rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik12-10-2009 11:59:03

Hey Sofie,

Ik had beloofd om nog iets te laten waten of ik geen kapel ken. Mijn collega kent ook geen kapel in de buurt van Groot-Bijgaarden.
Je kunt het misschien eens vragen aan personeel van de Waerboom.

Groetjes en nog veel plezier

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik12-10-2009 13:47:18

mercitjes voor de moeite... ik denk dat we het gewoon ter plaatse gaan doen en hopen dat het prachtig weer wordt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...