Terug naar overzicht
Hallo,deze liedjes heb ik tot nu toe gevonden, het zijn wel niet echt bekende maar mss vind je er hier een paar uit...Succes!Close every door to me (musical Joseph)guido's orchestra - dear wendyenya - wild childenya - last time by moonlightGroetjes,Noortje
de bekendste ...Come Away With Me, Norah Jones If I aint Got You, Alicia keys I wonder why, curtis tigersIf you don't me by now, Simply Red cheers, dj LeBart
Hey Mieke,Wij gaan voor een Weense wals op het liedje Enya - Carrabian Blue.Ik weet niet of het tempo van een Engelse wals hierop gaat, maar je weet maar nooit ...TINA
Wij hadden "Ik hou van u "Van Noordkaap en volgens de dansleraar kan je daar ook perfect op walsen (wat wij niet gedaan hebben want hebben slechts enkele danslessen gehad ter voorbereiding)veel succes Ilse
Hallo, Dat is inderdaad niet zo makkelijk. Jullie volgen al dansles. Misschien kan je aan de dansleraar even vragen welke liedjes hij/zij zoal gebruikt voor engelse wals. Bij ons op de dansschool hebben ze bv van een liedje wat helemaal geen engele wals is wel dat liedje maar in de 'engelse wals'-versie. Je hebt ook thema cd's met engelse wals. Je kan misschien ook eens een bezoekje brengen aan een cd-winkel. Zij weten dat misschien ook.Veel succes.Annelies