Terug naar overzicht
prima donna in deerlijk en in deinze maar de naam ontsnapt me, alleszins in het centrum, schuin tegenover de delhaize
Ik heb het mijne van in Boetiek Maya in Hemiksem (regio Antwerpen) gevonden.
Le Chapeau Antwerpen
maxims couture, mechelen of aarschot
Je kan altijd eens gaan kijken op de website van Marylise. Als je daar je regio ingeeft, geven ze automatisch de dichtsbijzijnde winkels waar je de collectie kan vinden.Ik ga kijken bij Lilian Claes in Herentals en/of Maxim's Couture in Mechelen en/of het Bruidshuis in Merksem. Veel succes met de zoektocht! Die van mij begint binnen enkele weken!
@Karen: dat heb ik inderdaad gedaan :-) Maar ik heb niet veel zin om naar een winkel te gaan waar ze maar 5 kleedjes van Marylise hebben... Hoe meer ze er hebben des te beter :-)
Hallo,Cermo - Turnhout.Daar heb ik het mijn ook gehaald.Kan je ook op de website zien.Veel succes.Gwen14/05/2010
Hey,Bruidscouture Elena (Deinze) zeker 20 kleedjes van Marylise. Je mag zelf eerst de kleedjes bekijken en zelf beslissen wat je wil passen. Heel vriendelijk en mooie winkel. Ik heb al een top 5 maar ben er nog net uit.Stefanie 26/06/2010
Mijn jurk is van Marylise en heb ik gekocht bij La Sposa in Roeselare.Katrien10/04/2010