Terug naar overzicht
Geen ervaring met 't fijn genoegen, wel met lassaut.- eten is er uitmuntend- mooie zaal met meer dan voldoende parking- vrij grote zaal met licht en geluidsinstallatie ... welke bovendien goed gedimensioneerd isPersoonlijk vind ik lassaut een aanrader.groeten dj LeBart
Ik weet dat ze in het fijn genoegen zeker genoeg en lekker eten op tafel brengen hoor!Heb er nog geen trouw meegemaakt maar wel al meerdere communies en andere feesten. ALtijd goed gegeten en meer als voldoende! Groetjes,Sofie24-04-2010
Wij hebben ooit in Lassaut een personeelsfeest gehad met Danone.Het kan ook aan de keuze gelegen hebben van hun maar als ik daarna de prijs hoorde wat ze per persoon betaald hadden was dit schandalig. Maar ja dat hoort zeker bij zo'n dure zaak. Waar ik van spreek is wel al een zeven tal jaren geleden. Het kan ondertussen beter zijn hé.
De zalen ken ik niet maar als ze beiden bijna hetzelfde zijn zou ik voor juni gaan. 17 juli valt net in het bouwverlof. Wij zijn dit jaar op 1 augustus getrouwd. Laatste weekend bouwverlof. Van de 200 genodigden hebben er een 60 tal afgezegd. De meesten omdat ze nog op reis waren of die dag aankwamen van hun reis. groetjes, Carolina
@Noortje, sorry, kan je niet helpen.@Carolina, met alle respect en jammer van dat voorval bij jullie, maar ik vind het altijd zo'n overroepen ding, rekening houden met bouwverlof. Als één van jullie zelf in bouw zit en voor rest niemand van vrienden/familie, is er toch geen probleem?Bij ons zit enkel m'n neef in bouw en die gaat voor zover ik weet nooit op vakantie, en geldt voor hen ni zelfde als voor anderen? Moet je al voor iedereen gaan vragen wanneer ze vakantie hebben, da's toch geen beginnen?Ik bedoel, je moet kijken naar je publiek, zo is voor mij duidelijk da'k niet op doordeweekse dag moet doen buiten schoolverlof, want is ni handig voor al m'n vrienden/familie die leerkracht zijn. Naar bouwverlof moet ik totaal niet zien. Snap alleen niet waarom ze dat altijd willen aanhalen (ook in boekjes).