TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
26-5-2006
|
18-10-2005 20:08:05
Hallo Soetkin
Ik hb pas in de 4e winkel mijn uiteindelijke jurk gevonden en daar kon ik dan wee rniet kiezen van de keuze ...
Je moet gewoon de juiste winkel vinden , that's it !
Veel succes nog en geniet ervan !
groetjes
Lien 26/05/06
|
|
Nadia
1-7-2006
|
18-10-2005 22:14:46
Hey Soetkin,
Ik denk dat ik in de eerste winkel al prijs heb, ik heb wel nog een afspraak in een andere winkel maar ik heb mijn keuze eigenlijk al gevonden. Ik moet wel zeggen, ik ben dus bij cermo in Turnhout geweest. Ze hebben me alle kleedjes die ze hadden laten zien ( en da waren er veel! ) . Ik moest alles wat ik mooi vond aanduiden, ze deden dan een ringetje rond de kapstok en ik mocht die allemaal passen. Maar da waren er wel 30 in totaal!! Ik zou zeggen, probeer er wat meer te passen, ook iets waar je normaal niet voor zou gaan!! Het kan best zijn dat daar je droomkleed tussen hangt. Ik heb echt alles gepast, dus ja daar zat dan wel mijn goesting tussen.
Nog veel succes,
Groetjes,
Nadia
|
|
An
25-11-2005
|
19-10-2005 5:59:28
Aangezien ik in het buitenland werk had ik veel research gedaan op het internet en in bruidsmagazines. Zo had ik een idee welke stijl ik mooi vond en wat ik zeker niet mooi vond. Zo weet je ook welke winkels je beter niet bezoekt. Ik dacht dat ik een moeilijke bruid zou zijn (zeker niet de klassieke bruid) maar het eerste kleedje dat ik gepast heb is het geworden! (Heb toch nog veel andere gepast hoor) Veel geluk met je zoektocht An
|
|
heidi
6-5-2006
|
20-10-2005 2:46:14
hey meid, ik heb eigenlijk bij de eerste winkel waar ik ben gaan passen mijn keuze al gevonde ben er ni meer af te brengen vroegen wat ik eigenlijk graag zag dan hebben ze dat ongeveer nuitgezocht en ben ik beginnen passen bij de vijfde had ik iets van yes ik ga nog naar farah love maar denk dat ik deze neem xxx
|
|
els
|
20-10-2005 12:01:27
Soetkin,
Als ik je een tip mag geven. Ga eens naar Bruidshuis Ellen in Oostburg. Ik wist echt niet wat mij paste en wat niet. Ik heb daar zeker 20 jurken aangehad en ze waren helemaal niet opdringerig of zo.
Ze werken daar alsvogt. Eerst zit je in een sofa en vragen ze je wat je mooi vindt. Dan laten ze je een aantal jurken zien en dan zeg je wat je aan welk kleed mooi vind. Daarna begin je te passen. Eerst de kleren die ze getoond hebben in het gesprek en dan halen ze er steeds nieuwe bij naargelang wat je zegt.
Toen ik daarbuiten kwam had ik wel een heel goed idee. Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar een 50-tal jurken gepast in 5 winkels. En ik heb mijn kleed gevonden. Het allerlaatste dat ik heb aangehad, is het geworden.
groetjes,
Els
|
|
Linde
10-6-2006
|
23-10-2005 9:02:56
Ik moet nog beginnen zoeken naar een jurk. Ik ben wel een beeetje zenuwachtig
|
|
katrien
|
30-10-2005 21:43:34
Hey,
ging vandaag een seven binnewippen in bruidswinkel Suère te Brugge om eens de modellen te bekijken 'in 't echt'. Heb daar, zonder er op voorbereid te zijn (had zelfs geen witte lingerie aan moet je weten) enkele jurken gepast en raar maar waar de eerste was de beste. Ga toch van de gelegenheid gebruik maken om ook eens in een andere winkel te gaan passen want andere verkoopsters hebben andere ideeën. TIP van een verkoopster: kijk zoveel mogelijk in bruidsmagazines en duid aan wat je graag ziet en wat je niet graag ziet. Ga met je foto's nar de winkel, dat helpt al een beetje richting geven!!
Veel succes nog!!!
Katrien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|