Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jaquet

9-10-2009 15:09:56
Hallo mede-bruidjes,

Zit een beetje met een "probleem". Mijn vriend zou heel graag een jaquet willen aandoen op onze grote dag en mannen van suite zouden ongeveer iets identiek aanhebben. Geen probleem tot nu toe, neen schitterend zelfs maar ....mijn kleedje is in champagne kleur en ik ben er zeker van dat dit enorm vloekt met het grijs van de jaquet. Ik kan toch onmogelijk aan mijn vriend de kleur al verklappen dus vroeg ik mij af of jaquet ook in beigetinten of zo bestaat dan stuur ik hem wel een beetje in die richting met een of andere smoes :-)
Thanks alvast voor de tips en veel organiseergenot!!!

Greetz
C.

Cindy
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 700

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik9-10-2009 15:50:18

Ik heb er in mijn zoektocht naar een kostuum bruine zien hangen. Vraag me niet meer waar, maar ze bestaan dus effectief.

Moet hij de kleur niet weten voor het kiezen van het juiste trouwboeket voor jou? Mijn vriendin heeft de kleur ook aan mij verteld om te voorkomen dat het boeket zou vloeken met de jurk. Wil er mij niet mee moeien hoor, maar stel je voor. ;o)

Petra
3-4-2010
 Meld misbruik9-10-2009 16:08:48

Is er niemand die meegaat met je vriend. Dan kun je daar eventueel een stukje stof aan geven zodat die persoon kan zien of het niet vloekt.

Ikzelf zit met 2 kleuren en ga die staaltjes met zijn moeder of zus meegeven. Zo weet mijn vriend niet wat ik ga aandoen en passen we toch super bij elkaar.

Voor het bruidsboeket hetzelfde. Dan geef ik die staaltjes aan diegene die het boeket maakt.

Groetjes
Petra

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik9-10-2009 17:16:06

CHampagne gaat toch prima met grijs? Het is vooral belangrijk dan dat hij geen spierwit hemd aan heeft, eerder een champagnekleurig dan. Eens dat matcht zit het wel goed hoor!
Succes.

heidi

Meld misbruik9-10-2009 17:59:47

champagnekleur gaat heel mooi met grijs, maar laat hem wel geen spierwit hemd dragen, ik droeg ivoor, mijn man was volledig in het grijs, een wit hemd zou ook gevloekt hebben dus kozen we voor een lichtgrijze tint, was zeer mooi ook voor foto's (vaak is spierwit een afknapper als hemd)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-10-2009 15:02:21

Geef inderdaad een klein stofje mee. Daar kan je niks mee misdoen en uiteindelijk verklap je daar nu ook weer niet zooooo veel mee, hé! Het is vooral het model dat het hem doet!

Groetjes,

Véro

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik10-10-2009 17:59:07

ooh, ik was ook van plan om de kleur van mijn kleedje geheim te houden. Totdat mijn mama haar versprak.. dada verrassing! Maarjah hij weet wel niet hoe mijn kleedje eruitziet...

XXX Liesbeth

linda

Meld misbruik20-12-2009 1:31:26

Hallo,
mijn schoondochter is mee gaan kiezen om zeker te zijn dat zijn kostum, hemd enz. paste bij haar kleed. Ze waren allebei prachtig. Je kan misschien een beschrijving in gesloten envloppe meegeven, voor winkelier. Die kennen meestal hun vak. Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info