Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

linea raffaelli

9-10-2009 22:37:04
ik ben in Turnhout bij cermo geweest en ze waren echt heel vriendelijk maar kon niet goed kiezen en wacht dus nog effe om erover na te denken maar linx is ook een grote winkel naar het schijnt heeft er iemand ervaring met beide winkels?
Liggen ze qua prijzen hetzelfde en qua modellen in de winkel?

katleen
8-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 338

Daisy

Meld misbruik9-10-2009 23:31:10

Mijn trouwjurk komt van Linx in Leuven. Daar hebben ze echt al de modellen van Linea Raffaelli.
Ze zijn er ook heel vriendelijk en geven je de tijd om te kiezen.

Ik kan wel niet vergelijken met prijzen in andere winkels, want ik ben in geen andere winkel geweest.

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik10-10-2009 18:52:50

Dag Katleen,
ik ben vorige week ook bij Cermo geweest en heb toen een prachtige jurk gevonden van Linea Rafaelli.
Maar qua prijs vond ik het net iets te veel, omdat wij ook een budget hiervoor hadden.
Vandaag kwam ik bij Le Chapeau in Antwerpen. Weer dat ooh zo mooie kleed van bij Cermo! Maar daar kost het 300 € minder. Toch wel een heel verschil. Raad je dus ook eens aan om daar te gaan kijken! Ze zijn daar ook super vriendelijk, niet opdringerig. Vond het een topdag daar!
Groetjes,
Ann

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik12-10-2009 9:35:50

Dag Kathleen

Het enige wat ik kan zeggen is dat de prijzen van LF in de concept store het goedkoopst zijn. Het scheelt al gauw 200 - 300€ per jurk, wat ik toch de moeite vind, dus als je een LR zou kiezen zou ik in Brugge gaan zien.

Groejtes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...