Terug naar overzicht
Ik ben mijn trouwschoenen gaan kopen bij linx in leuven. Hier hebben ze de volledige collectie van Linea Raffaelli, maar dus geen andere merken. Ik ben nog niet in turnhout geweest dus kan ze niet echt vergelijken.Bij linx is er wel echt heel veel keuze aan bruidsjurken.Hoop je hier een beetje mee geholpen te hebben.
Maak gewoon een afspraak bij linx en pas erop los zou ik zeggen. Ik heb dat ook gedaan: bepaalde jurken in verschillende winkels gepast. Je trouwt maar 1 keer hé.Bij mij zeiden ze dat alle kleedjes van linea aan dezelfde prijs verkocht worden in alle winkels, dat was ook zo bij 3 winkels die ik heb uitgeprobeerd.Als ik bij linx zou kopen bij de eerste pasbeurt dan kreeg ik een kortingsbon van 250 euro voor andere aankopen daar.Ik heb uiteindelijk een ander merk van kleedje gekozen omdat ik zo'n twijfelaar ben bij linea.Veel succes nog!Groetjes.
Linx is een concept store van Linea Rafaelli, dus daar kan je enkel de jurken van dat merk vinden. Normaal gezien hebben ze er wel alle jurken van de collectie, dat is natuurlijk niet zo in een winkel die ook nog andere merken verkoopt. Qua prijs blijft het normaal hetzelfde. Op de jurken van Linea (en vele andere merken) staat een vaste verkoopprijs.