Terug naar overzicht
Hallo Jelke,Het nummer van Stef Bos is een prachtig nummer ! Mocht je toch nog twijfelen, heb je een nummer van Il Divo in dezelfde stijl als 'Ik heb je lief':"Unchained melody" (Senza catena) in het Italiaans gezongen met schitterende apotheose. Te beluisteren op YouTube.Groetjes
Jelke,Wij hadden "Everything and more" van Natalia.Het is een traag nummer met in het midden een echt "kippevel" moment. We hebben daar ook een "lift" op gedaan samen met confetti die werd afgeschoten.De reacties waren super!groetjesWendyal 147 dagen getrouwd
Beste Jelke,Zelf verzorg ik veel danslessen voor stellen die gaan trouwen. Ik wil je daarom uitnodigen om een keer langs te komen om mijn ervaringen met je te delen.Met vriendelijke groet,Marieke van Diggelewww.gaatutrouwen.com
Marieke, denk dat je hier niet veel gaat vangen, 't zijn voornamelijk Vlamingen hier, heb eigenlijk nog geen Nederlandse geweten. Rotterdam is wel ver voor danslessen. Anders graag. ;)
mijn vriend heeft die uitgekozen en ik had kippenvel: She, de soundtrack van Notting HillgrLizi