Terug naar overzicht
Hallo,Ik vind opendeurdagen perfect geschikt als je eens wil gaan kijken hoeveel ze net hebben hangen en eens polsen hoe vriendelijk de verkoopsters zijn of gewoon om wat info te vragen. Om echt uitgebreid te gaan passen zou ik een afspraak maken. Maar als je er toch bent en er is niet veel volk houdt niets je tegen natuurlijk. Meer kleedjes zullen ze niet echt hebben hangen dan op een doordeweekse dag, tis meer om de nieuwe collectie ook voor te stellen hé.Ik weet niet van waar je bent maar ik bven eens naar de odd van lilian claes geweest en dat viel serieus tegen. niets wees erop dat het odd was... geen hapje of drankje (daarvoor doe je het natuurlijk niet, maar toch) en zelfs geen vriendelijke verkoopsters ookal was er buiten mij nog maar één iemand aan het passen.Dus ga ervoor en als het te druk is, maak dan ineens een afspraak voor een paar dagen later.Veel plezier!
Ikzelf heb nooit kleedjes gepast tijdens een opendeurdag omdat ik vrees dat je niet de aandacht van de verkoopsters zal krijgen zoals op een gewone dag. Veel mensen komen een kijkje nemen en hebben waarschijnlijk veel vragen. Als ik jou was, zou ik eens naar de kleedjes gaan kijken op een opendeurdag en als je iets ziet wat je aanstaat, gewoon een afspraak maken. Dan weet je zeker dat de verkoopster alle tijd in jou zal steken!
Hey,Ik ben vandaag naar de opendeurdag van Liliane Claes geweest in Herentals. Het was niet de bedoeling dat ik kleedjes ging passen, maar heb er een aantal aangehad en mijn droomkleedje gevonden (maar nog niet bestelt). Men heeft echt de tijd genomen en waren zeer geduldig alhoewel het er ontzettend druk was.