Terug naar overzicht
Ook ik ben vandaag mijn kleedje daar gaan kiezen! Het was een superervaring! Een heel vriendelijke verkoopster, heeft me vanalles gegeven van accessoires en dergelijke. Ze had ook heeeeeeel veel geduld want ik heb toch lang getwijfeld tussen 2 jurken!
Ik kan alleen die mening delen... Ook ik was er met mijn gevolg super verwend!
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de jurken van Linea Raffaelli maar Brugge is iets te ver van Hoboken (bij Antwerpen) omdat ik gehoord heb dat je toch enkele keren moet gaan passen.Toch plezant om je ervaring op deze site te zetten en ik ga op zoek naar de dichtsbijzijnde L. F. winkel.Groetjes Nancy
Lindsy: had hetzelfde 'probleem', heb uiteindelijk gekozen voor de jurk waarin ik me meer 'bruid' voelde :)Nancy: Wat spijtig dat het te ver is voor jou! Maar genoeg bruidswinkels die het merk verkopen! Nog veel succes bij het vinden van een kleedje!Groetjes
Hallo Anke;Mijn kleedje kwam voor vandaar, ik ben echt super tevreden van de service!Op en top.groetjesMariekebijna 6 maand getrouwd
Ik ben van plan om binnenkort ook daar te gaan passen maar vraag mij af of de nieuwe collectie al binnen is?GroetjesSofie
à Sofie: ik ben er gisteren mijn jurk gaan kiezen en de volledige nieuwe collectie was binnen. Keuze genoeg daar!
Idd al nieuwe collectie, tegen mij hebben ze gezegd dat ze nog maar binnen was van vrijdag!Groetjes
Da's leuk om te lezen. Ik heb er een afspraak op 31/10. Ik Had normaal dit weekend een afspraak, maar ik was ziek en ze waren ook erg vriendelijk toen ik belde en het was geen probleem een nieuwe afspraak te maken. Ik kijk er echt naar uit! Het zal wel nodig zijn dat ze veel geduld hebben vrees ik voor hen want ik weet niet goed (meer) wat ik wil en zou het hun nogal lastig kunnen maken denk ik.Bedankt voor je berichtje Anke.Groetjes,Truus
Hey Truus!Ik dacht ook dat ik het hun ging lastig maken, maar uiteindelijk... De kleedjes die ik het liefste zag vielen wat tegen als ik ze aanhad en omgekeerd, dusja, je kan nog alle kanten uit.Veel plezier als je gaat!Groetjes
Hey Anke,Leuk te horen dat het zo'n superervaring was!!! Is dat eigenlijk een dure winkel?Thanks!!Sabine
Hey SabineIk denk dat je de gewone prijs voor een LF jurk betaalt...Groetjes