Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdatum?

11-10-2009 12:40:25
Hallo allemaal,
Ik zit met een klein dilemma.
Wij willen graag trouwen op 10 juli 2010. Maar de zaal die we graag willen is dan al bezet. Nu hebben ze nog wel vrijdag 2 juli. Maar dit zou betekenen dat onze vakantie niet direct volgt op de trouw. onze vakantie ligt namelijk vast, we kunnen hier geen veranderingen in brengen. Wat zouden jullie doen? Toch de 2de nemen, omwille van de goede zaal en dan nog een weekje werken tot de verlof. Of een andere zaal opteren?

groetjes

véronique
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 525

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik11-10-2009 13:01:17

wij hebben hetzelfde, wij trouwen 19 juni, maar kunnen pas in juli met verlof, omdat ik in een school werk. Is wel jammer, maar ach, niks aan te doen toch? Gaat er maar om of je een mooie dag hebt!

bart
12-6-2010
 Meld misbruik11-10-2009 13:47:04

hier net hetzelfde : we trouwen op 12 juni maar aangezien ik in het onderwijs sta, begint pas drie weken later mijn verlof. Maar ach, zolang het maar een toffe dag is , da's het belangrijkste ! Mijn kids beginnen trouwens met examens de 14e juni... het meeste werk is dan achter de rug qua voorbereidingen he.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik11-10-2009 14:16:57

Als jullie echt die zaal willen zou ik vroeger trouwen, als het voor jullie belangrijker is om vlak na jullie huwelijk op verlof te gaan, uitkijken naar een andere zaal. Persoonlijk zou ik het raar vinden om nog een weekje terug te gaan werken maar in sommige gevallen kan het nu eenmaal niet anders (onderwijs, bouwverlof,...)

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik11-10-2009 16:29:03

Wij trouwen op 2 juli - en daarna moet mijn vriend (dan reeds mijn man !) ook nog 2 weken werken... Dat is mss wat raar, maar ah, niet zo ongewoon, denk ik ?

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik11-10-2009 18:23:43

Ik zou ook voor de zaal gaan.Waarom zou je immers onmiddellijk op reis moeten vertrekken.

Nathalie
17/07/2010

Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik11-10-2009 19:02:38

wij trouwen in mei en gaan pas op huwelijksreis in september. dit is bewust gekozen omdat alles anders zo snel weg is, en nu hebben wij nog iets om naar uit te zin eens de trouw weg is.

Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik11-10-2009 19:02:46

wij trouwen in mei en gaan pas op huwelijksreis in september. dit is bewust gekozen omdat alles anders zo snel weg is, en nu hebben wij nog iets om naar uit te zin eens de trouw weg is.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-10-2009 20:28:54

Ik zou ook voor de 2e juli gaan. Dan heb je nog een weekje om na te genieten, dan kan je nog genieten van alle bloemen die je krijgt, je kan alle kaartjes e.d. nog eens rustig bekijken,...

Groetjes,

Véro

Liesbet
9-10-2009
 Meld misbruik12-10-2009 11:07:31

Dag Veronique,

Wij trouwden afgelopen vrijdag, en zullen exact 4 weken later op reis op reis vertrekken. Onze trouw lag al vast, toen we uitkeken naar een reis, en deze reis stond ons gewoon het meeste aan.

Ik vind het trouwens ook super dat we nu nog iets hebben om naar uit te kijken. Je trouwdag is immers een aaneenschakeling van grote emoties, en ik vind het niet slecht dat ik nu eerst even tijd heb om daar allemaal van te bekomen!

Maar je kan natuurlijk alleen voor jezelf beslissen wat je het belangrijkst vindt!

Wat je ook beslist, veel plezier en veel geluk!
Liesbet

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik12-10-2009 13:15:02

Beste,

Ik trouw op 10 juli 2010 en wellicht vertrekken ook wij pas een weekje later. Wellicht zullen we het wel kunnen regelen dat we niet meer moeten gaan werken. Wij wilden ook persé een bepaalde zaal en hebben om die reden al eind 2008 geboekt. Wij trouwen in 2010 omdat we in dat jaar 10 jaar samen zijn, vandaar dat we gewacht hebben omdat het dan wel symbolisch is. Ons dochtertje zal 6 jaar zijn en dus ook bewust meegenieten van onze dag.

Veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info