Terug naar overzicht
Mijn juwelen kostten ongeveer €250: ketting, oorbelletjes en armband.
ik heb ook een gekleurde jurk en heb direct de juwelen erbij genomen. Het was ook iets van een 250 euro voor armband, halsketting en oorbelletjes.
Hey Kelly,Ken iemand die als hobby juwelen ontwerpt. Ze is van de kempen (merksplas) en heb er mijn juwelen ook besteld. Ik betaal 45 euro voor mijn ketting, armband en oorbellen. Het ontwerp is aangepast aan mijn kleed. Heb een wit/zwart kleed van LR.Groetjes Jessica26/11/2009
Hoi Jessica!Zou je mij de contactgegevens van deze persoon kunnen doorgeven?Bedankt!supastick1@hotmail.comGroetjes Dorien
Dag Kelly,Ik heb hetzelfde kleur kleed als jij denk ik. Ik heb mijn juwelen ook bij LR gekocht. Ze zijn wel meer de tint van mijn ivoorwitte top. Voor ketting, armband en oorbellen betaalde ik € 125.Veel succes nog!Liesbet
Hallo Kelly,Ik had een champagne kleurige jurk met bruine accenten van LR, en verkoop mijn bijpassende juwelen (armband-ketting-oorbellem)Ze zijn wit met bruine accenten, als je graag meer info of een foto wil, laat dan je email adres even achter.Groetjes,Annelies
@annelies,welke jurk had je ? Mijn is ook champagnekleurig en ik zoek nog bijpassende juweeltjes. Mssn hebben we dezelfde jurk? Je mag altijd iets laten weten op sarah.en.bart.trouwen@gmail.com bedankt! Sarah
Hey Annelies,Je mag me altijd foto's doormailen op dehaeskelly@gmail.comGroetjes, Kelly
Beste Ik heb net jullie vraag gelezen ivm de juwelen van LRIk ben namenlijk LR consulente, en en staan dit jaar enkele mooie juwelen in onze X-mas edition. Ook met champagnekleur. ook mijn trouwjurk zal ee champagnekleur hebben, en deze juwelen staan er beeldig bij!Ik verkoop deze juwelen set's aan inkoopprijs, en niet aan cataloog prijs. Trouwen kost al genoeg geld. Mocht je interesse hebben, laat me een mailtje, en ik stuur jou de foto's door.MVGMeganck Vicky
sven.vicky@skynet.beof 0479/75.66.98