Terug naar overzicht
Joepie!!!Ik heb een afspraak op 03/11 bij le chapeau. Spannend hé!Vicky
11/11 dat is toch een feestdag? Is de winkel dan open?Isabelle 20/05/2006
hoi robbenja de winkel is open omdat het opendeurmaand is en dan pakken die elke dagen zelfs zondaggrt
VOOR MIJ IS HET NOG SPANNENDER.... MORGEN OM 10 UUR is het zover.... passen en passen en mijn favorietje eruit pikken.Ik hou jullie op de hoogte.Ann20/05/2006
WAAAAAA....ik moet ook morgen gaan passen om 17u...echt spannend...nu komt het toch wel heel dichtbij hè :)groetjes Hilde 27/05/2006
hey cindy ,wat toevallig ik moet daar zijn op 1/11 had daar ook afspraak gemaakt xxx
Hoi,Ik heb een afspraak nu zaterdag (22okt) bij Linea Raffaëlli in Brugge! Het kriebelt al weken en nu komt het plots heel dichtbij! Om 10 heb ik er een afspraak, de allereerste! Ik heb een 2-tal weken geleden de nieuwe catalogus ontvangen en ik heb 4 jurken gevonden die ik graag zie! Kan al niet wachten tot ik ze mag aandoen! Mijn hartje klopt al bij de gedachte alleen!Grtz Debra(11/08/06)
JIPIEEEEE ik ben net terug...IK HEB MIJN DROOMKLEEDJE GEVONDEN...echt zaaaaaalig da passen enzo....ik ben der nog altijd erg van onder de indruk...amaai zaaaalig gevoel...ik kan al bijna nimeer wachten tot ik terug mag gaan voor mijn 2de pasbeurt maar jammer genoeg moet ik daar nog een paar maandjes mee wachten !dadadadadakesHilde27/05/2006
hey ik ga gaan passen op 31/10 bij Farah love. Kei spannend gewoon. ik kan al niet meer wachten. laat jullie nog iets weten of ik werkelijk mijn droomjurk daar gevonden heb.
Ik ga binnen een kleine twee weken ook passen bij farah love...Spannend. Weet er trouwens iemand of je daar makkelijk ergens dichtbij kan parkeren?Nog veel pasplezier voor iedereen!