TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
11-10-2009 17:33:29
Dit klinkt als een klassiek ervaringsverhaal bij Pierre Yves in Aalst. Ik had ook mijn zinnen gezet op een bepaalde jurk maar ik moest een voorschot betalen opdat zij het model in huis zouden nemen (waarvan ik dan nog geeneens zou weten of het me wel zou staan)... jammer dat jij je onder druk hebt laten zetten, ik was meteen weg na hun taalgebruik en arrogantie. Als ik van jou was zou ik aandringen dat ze alsnog jouw keuze in huis halen! Succes.
|
|
heidi
|
12-10-2009 9:05:27
ik had ook een pronovias en deze kwam van bij Moderna in Schepdaal, anders even bellen, ze zijn er zeer gedienstig.
|
|
kimberly
21-5-2010
|
12-10-2009 9:56:31
Hey Sarah,
Das wel een triestig verhaal! Als ik van jou was zou ik het kleed ergens anders passen en daarna ook druk uitoefenen bij P-Y dat ze toch uw keuze in huis halen!! Misschien staat het kleedje Hechizo je niet zoals je verwacht had en dan is er geen probleem. Wil je toch die jurk, laat ze ze dan in huis halen! Ik weet niet hoeveel voorschot je betaalde, maar als het meevalt, en ze je kleedje daar niet in huis willen halen, ga dan ergens anders misschien? Je kan er alleszins je goesting niet voor breken!! Maar geen zorgen, er zijn ergere dingen, laat het er niet door verpesten! Ik heb mijn Pronovias bij Bruidsmode Ellen in Oostburg gehaald (tussen Brugge en Sluis), zijn daar trouwens dé goedkoopste voor Pron. Mijn kleedje kostte daar 1350€ en bij andere tussen 1600-1750€.
Succes! x kim
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
12-10-2009 10:20:08
Hey!
Iets vroeger op dit forum postte iemand dat zij dat had gekocht bij Cermo in Turnhout. Ze hebben het ook bij Lilian Claes (de vriendelijkheid daar gelaten). Je kan altijd eens bellen naar deze winkels en vragen als ze het nog hebben en of ze het eventueel kunnen indoen. Je weet nooit!
Je moet wel zo snel mogelijk je geld terughalen bij Pierre Yves ze! Die hebben allerhande verkooptrucks achter de hand, ongelooflijk! Je moet daar echt op je strepen staan. Geen frank te veel geven!
Groetjes!
|
|
k
28-8-2010
|
12-10-2009 10:28:12
Hey Sarah, kan jij even je emailadres posten?
Groetjes,
|
|
Anne
7-8-2009
|
12-10-2009 19:49:04
Beste Sarah,
wat heb jij een goede smaak zeg ;-) ik ben deze zomer getrouwd in deze jurk. Ik heb die gekocht bij Cermo in Turnhout en bij Lilian Claes hebben ze dit merk ook.
Een ongelofelijk mooi kleed! Ik zou het wel eerst passen vooraleer je het zo maar bestelt. Iemand anders hier op het forum vond dit kleed ook heel mooi, maar toen ze het aandeed, was ze niet overtuigd. Eerst passen is dus de boodschap.
grtjs Anne
|
|
Anne
7-8-2009
|
12-10-2009 19:49:14
Beste Sarah,
wat heb jij een goede smaak zeg ;-) ik ben deze zomer getrouwd in deze jurk. Ik heb die gekocht bij Cermo in Turnhout en bij Lilian Claes hebben ze dit merk ook.
Een ongelofelijk mooi kleed! Ik zou het wel eerst passen vooraleer je het zo maar bestelt. Iemand anders hier op het forum vond dit kleed ook heel mooi, maar toen ze het aandeed, was ze niet overtuigd. Eerst passen is dus de boodschap.
grtjs Anne
|
|
Anne
7-8-2009
|
12-10-2009 19:49:15
Beste Sarah,
grtjs Anne
|
|
Ans
8-8-2009
|
13-10-2009 15:20:13
Inderdaad goede smaak :-) Ik ben ook in dat kleedje getrouwd afgelopen zomer. Ik heb het mijne bij Maxim's in Aarschot gekocht, maar bij Maxim's Mechelen hebben ze dat uiteraard ook dan..
Groetjes,
Ans
|
|
Sarah
14-5-2010
|
13-10-2009 23:35:07
Hey iedereen,
Bedankt voor jullie reacties, toch leuk om te weten dat je hier even je hart kunt luchten.
Heb intussen teruggebeld naar Pierre Yves, dat voorschot zou ik niet terugkrijgen, maar ze waren wel heel vriendelijk en ze hebben me verzekerd dat ik ook een ander model mag bestellen, ook al hangt het niet bij hen in de winkel. Dus nu moet ik nog een afspraak maken bij een andere winkel en dan waarschijnlijk bij Pierre Yves bestellen. Beetje omslachtig, maar ik was zo opgelucht dat ik mijn voorschot dan toch niet kwijt ben.
Het was niet dat ze echt arrogant waren bij Pierre Yves, wel rechtuit, maar daar kan ik tegen. Ze waren me gewoon een beetje in een bepaalde richting aan het sturen, en aangezien het de eerste keer was dat ik kleedjes ging passen, was ik een beetje overweldigd. In normale omstandigheden zou ik kalmer geweest zijn en ging ik er nog wat langer over nagedacht hebben. Dus ook wel een beetje mijn eigen schuld hoor, stresskip die ik ben :-) Enfin, het zal wel op zijn pootjes terechtkomen...
@ Anne en Ans, ja, de Hechizo is idd wel heel mooi. Nu afwachten of ik het nog even mooi vind als ik het aan heb als op de foto :-) Heb intussen nog een paar andere mooie kleedjes gezien, dus het zal een moeilijke keuze worden. Ik moet hier nu beginnen opletten wat ik zeg, want ik word bang dat mijn verloofde hier komt meelezen en hij mag ab-so-luut niet weten wat het zal worden… :-)
@ k, mijn e-mailadres is sarahdmnck@gmail.com
Groetjes!
Sarah
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
21-10-2009 14:36:14
Hey Sarah!
Moderna Fashion in Schepdaal verkoopt ook Pronovias!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|