Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pronovias Hechizo, waar kopen? Bij Pierre Yves Aalst niet gevonden :-(

11-10-2009 16:27:47
Dag mede-bruidjes,

Weet er iemand waar ze het kleedje Hechizo van Pronovias verkopen, liefst in West-Vlaanderen? Ik ben er wanhopig naar op zoek, gisteren niet gevonden bij Pierre Yves in Aalst :-(

Had m'n zinnen al een eindje gezet op de Hechizo maar bij Pierre Yves gisteren was het behoorlijk overweldigend (lees: er werd wat druk uitgeoefend) voor twee andere kleedjes, die ik wel mooi vond, maar niet 'wauw'. Daarop heb ik dus een optie genomen, en dus al een voorschot betaald, stom stom stom :-(

Achteraf bekeken kan ik de Hechizo toch niet uit mijn hoofd zetten. En toen mijn vriend/verloofde enkele andere foto's, vrees ik dat hij die twee kleedjes van bij Pierre Yves niet mooi gaat vinden.

Ik heb nu twee opties:
1. In een andere winkel het kleedje Hechizo passen en als het me echt bevalt, dan vragen bij Pierre Yves om het te bestellen voor me. Iemand ervaring hiermee? Zouden ze dit willen bestellen ook al houden ze het model niet in de winkel? Ik kan ze morgen natuurlijk ook bellen, maar ik houd 't bijna niet meer...

2. Dat voorschot verliezen en dus in een andere winkel de Hechizo kopen?

Waarom heb ik me gisteren ook zo laten meeslepen... Sorry voor het zeuren, moest me even van het hart... :-(

Groetjes,

Sarah

Sarah
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1503

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik11-10-2009 17:33:29

Dit klinkt als een klassiek ervaringsverhaal bij Pierre Yves in Aalst. Ik had ook mijn zinnen gezet op een bepaalde jurk maar ik moest een voorschot betalen opdat zij het model in huis zouden nemen (waarvan ik dan nog geeneens zou weten of het me wel zou staan)... jammer dat jij je onder druk hebt laten zetten, ik was meteen weg na hun taalgebruik en arrogantie.
Als ik van jou was zou ik aandringen dat ze alsnog jouw keuze in huis halen!
Succes.

heidi

Meld misbruik12-10-2009 9:05:27

ik had ook een pronovias en deze kwam van bij Moderna in Schepdaal, anders even bellen, ze zijn er zeer gedienstig.

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik12-10-2009 9:56:31

Hey Sarah,

Das wel een triestig verhaal! Als ik van jou was zou ik het kleed ergens anders passen en daarna ook druk uitoefenen bij P-Y dat ze toch uw keuze in huis halen!!
Misschien staat het kleedje Hechizo je niet zoals je verwacht had en dan is er geen probleem. Wil je toch die jurk, laat ze ze dan in huis halen! Ik weet niet hoeveel voorschot je betaalde, maar als het meevalt, en ze je kleedje daar niet in huis willen halen, ga dan ergens anders misschien? Je kan er alleszins je goesting niet voor breken!! Maar geen zorgen, er zijn ergere dingen, laat het er niet door verpesten!
Ik heb mijn Pronovias bij Bruidsmode Ellen in Oostburg gehaald (tussen Brugge en Sluis), zijn daar trouwens dé goedkoopste voor Pron. Mijn kleedje kostte daar 1350€ en bij andere tussen 1600-1750€.

Succes!
x kim

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik12-10-2009 10:20:08

Hey!

Iets vroeger op dit forum postte iemand dat zij dat had gekocht bij Cermo in Turnhout. Ze hebben het ook bij Lilian Claes (de vriendelijkheid daar gelaten).
Je kan altijd eens bellen naar deze winkels en vragen als ze het nog hebben en of ze het eventueel kunnen indoen.
Je weet nooit!

Je moet wel zo snel mogelijk je geld terughalen bij Pierre Yves ze! Die hebben allerhande verkooptrucks achter de hand, ongelooflijk! Je moet daar echt op je strepen staan. Geen frank te veel geven!

Groetjes!

k
28-8-2010
 Meld misbruik12-10-2009 10:28:12

Hey Sarah, kan jij even je emailadres posten?

Groetjes,

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik12-10-2009 19:49:04

Beste Sarah,

wat heb jij een goede smaak zeg ;-) ik ben deze zomer getrouwd in deze jurk.
Ik heb die gekocht bij Cermo in Turnhout en bij Lilian Claes hebben ze dit merk ook.

Een ongelofelijk mooi kleed! Ik zou het wel eerst passen vooraleer je het zo maar bestelt. Iemand anders hier op het forum vond dit kleed ook heel mooi, maar toen ze het aandeed, was ze niet overtuigd. Eerst passen is dus de boodschap.

grtjs
Anne

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik12-10-2009 19:49:14

Beste Sarah,

Ik heb die gekocht bij Cermo in Turnhout en bij Lilian Claes hebben ze dit merk ook.

Een ongelofelijk mooi kleed! Ik zou het wel eerst passen vooraleer je het zo maar bestelt. Iemand anders hier op het forum vond dit kleed ook heel mooi, maar toen ze het aandeed, was ze niet overtuigd. Eerst passen is dus de boodschap.

grtjs
Anne

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik12-10-2009 19:49:15

Beste Sarah,

grtjs
Anne

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik13-10-2009 15:20:13

Inderdaad goede smaak :-)
Ik ben ook in dat kleedje getrouwd afgelopen zomer. Ik heb het mijne bij Maxim's in Aarschot gekocht, maar bij Maxim's Mechelen hebben ze dat uiteraard ook dan..

Groetjes,

Ans

Sarah
14-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 23:35:07

Hey iedereen,

Bedankt voor jullie reacties, toch leuk om te weten dat je hier even je hart kunt luchten.

Heb intussen teruggebeld naar Pierre Yves, dat voorschot zou ik niet terugkrijgen, maar ze waren wel heel vriendelijk en ze hebben me verzekerd dat ik ook een ander model mag bestellen, ook al hangt het niet bij hen in de winkel. Dus nu moet ik nog een afspraak maken bij een andere winkel en dan waarschijnlijk bij Pierre Yves bestellen. Beetje omslachtig, maar ik was zo opgelucht dat ik mijn voorschot dan toch niet kwijt ben.

Het was niet dat ze echt arrogant waren bij Pierre Yves, wel rechtuit, maar daar kan ik tegen. Ze waren me gewoon een beetje in een bepaalde richting aan het sturen, en aangezien het de eerste keer was dat ik kleedjes ging passen, was ik een beetje overweldigd. In normale omstandigheden zou ik kalmer geweest zijn en ging ik er nog wat langer over nagedacht hebben. Dus ook wel een beetje mijn eigen schuld hoor, stresskip die ik ben :-) Enfin, het zal wel op zijn pootjes terechtkomen...

@ Anne en Ans, ja, de Hechizo is idd wel heel mooi. Nu afwachten of ik het nog even mooi vind als ik het aan heb als op de foto :-) Heb intussen nog een paar andere mooie kleedjes gezien, dus het zal een moeilijke keuze worden. Ik moet hier nu beginnen opletten wat ik zeg, want ik word bang dat mijn verloofde hier komt meelezen en hij mag ab-so-luut niet weten wat het zal worden… :-)

@ k, mijn e-mailadres is sarahdmnck@gmail.com

Groetjes!

Sarah

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik21-10-2009 14:36:14

Hey Sarah!

Moderna Fashion in Schepdaal verkoopt ook Pronovias!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info