Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Online Kopen

11-10-2009 16:43:16
Ik vroeg me af of er veel bruidjes zijn, die online voorbereidingen regelen. Tegenwoordig kan je alles online kopen, van kleedjes tot schoenen, van accessoires over uitnodigingen tot gastenboeken & bedankjes. Dikwijls tegen een 'betere' prijs dan in de winkel. Maar passen lukt natuurlijk niet. Zijn er hier bruidjes, die het risico nemen / genomen hebben, of vertrouwen jullie online kopen niet zo? Zelf weet ik eigenlijk niet goed wat ik ervan moet denken & of ik het eens moet proberen, vandaar de vraag! ;)

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 389

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik11-10-2009 17:30:37

Ik heb dat gedaan zowel met juwelen als bedankcadeautjes, schoenen, cadeautjes voor de kinderen, wegwerpfototoestellen, foto's na het huwelijk, trouwkaars, enz... Ik vond het absoluut geweldig dat dit zo makkelijk kon en kon me niet voorstellen hoe de bruidjes het vroeger (zonder internet) moesten doen. Ik heb er zeer veel tijd mee gespaard (wat gezien onze korte verlovingsperiode handig was) en heb het me geen moment beklaagd, integendeel!
Vertrouw op je gevoel en vraag eens na op dit forum als je een bepaalde site hebt ontdekt. Je zal vlug horen of ze al dan niet betrouwbaar zijn. Succes!

tania

Meld misbruik11-10-2009 18:32:12

hallo
ik geef lien volledig gelijk
ik heb ook al veel online gedaan.
nu met mn schoenen had ik wat schrik.ik heb toen op mn gevoel gedaan en er toch voor gegaan.
en ik ben super content.
je moet maar eens op brandos gaan kijken.super goede service en ze werken met tnt post.
ik ben dus een grote voorstander voor online alles te regelen.op voorwaarde natuurlijk dat je niks op voorrand moet betalen.dat is het eenigste dat ik niet zou doen.
ik zou zeggen zolang je zeker zeit van je stuk zou ik het doen.
veel succes met je zoektocht

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-10-2009 20:25:05

Ik heb enkel onze huwelijkskaars en onze bedankingskaartjes via internet besteld. Maar ik was wel 100% tevreden, over beide items! Dingen die ik echt moet passen, zoals schoenen, een kleed, lingerie,... zou ik niet via internet kopen.

Groetjes,

Véro

Anke
20-8-2010
 Meld misbruik11-10-2009 21:07:41

Heb momenteel nog niets via internet gedaan voor ons huwelijk en had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat drukwerk via internet bestellen wel een goede optie is.
Ik denk dat het vooral een goede optie is als je niet meteen de tijd hebt om overal naartoe te rijden enzo...

Groetjes

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik12-10-2009 10:41:21

ik heb veel via internet gekocht maar ik vind schoenen en kleed en dergelijk, geen goed idee om dat via internet te kopen...wat ik via het net gekocht heb, daar was ik zeer tevreden over.

veel succes met de voorbereiding

groetjes

Sophie
04/06/2010

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik12-10-2009 14:09:46

Hallo,

Ik heb ook al een hele boel dingen via internet besteld, en heb tot nu toe nog geen spijt hoor :
- bedankjes
- juwelen
- tafelversiering

Deze maand bestel ik mijn tiara en onze uitnodigingen via een online shop.
Waarom het moelijk maken als het zo ook kan !!!

TINA
1.5.10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...