Terug naar overzicht
Ik heb dat gedaan zowel met juwelen als bedankcadeautjes, schoenen, cadeautjes voor de kinderen, wegwerpfototoestellen, foto's na het huwelijk, trouwkaars, enz... Ik vond het absoluut geweldig dat dit zo makkelijk kon en kon me niet voorstellen hoe de bruidjes het vroeger (zonder internet) moesten doen. Ik heb er zeer veel tijd mee gespaard (wat gezien onze korte verlovingsperiode handig was) en heb het me geen moment beklaagd, integendeel!Vertrouw op je gevoel en vraag eens na op dit forum als je een bepaalde site hebt ontdekt. Je zal vlug horen of ze al dan niet betrouwbaar zijn. Succes!
halloik geef lien volledig gelijkik heb ook al veel online gedaan.nu met mn schoenen had ik wat schrik.ik heb toen op mn gevoel gedaan en er toch voor gegaan.en ik ben super content.je moet maar eens op brandos gaan kijken.super goede service en ze werken met tnt post.ik ben dus een grote voorstander voor online alles te regelen.op voorwaarde natuurlijk dat je niks op voorrand moet betalen.dat is het eenigste dat ik niet zou doen.ik zou zeggen zolang je zeker zeit van je stuk zou ik het doen.veel succes met je zoektocht
Ik heb enkel onze huwelijkskaars en onze bedankingskaartjes via internet besteld. Maar ik was wel 100% tevreden, over beide items! Dingen die ik echt moet passen, zoals schoenen, een kleed, lingerie,... zou ik niet via internet kopen.Groetjes,Véro
Heb momenteel nog niets via internet gedaan voor ons huwelijk en had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat drukwerk via internet bestellen wel een goede optie is.Ik denk dat het vooral een goede optie is als je niet meteen de tijd hebt om overal naartoe te rijden enzo...Groetjes
ik heb veel via internet gekocht maar ik vind schoenen en kleed en dergelijk, geen goed idee om dat via internet te kopen...wat ik via het net gekocht heb, daar was ik zeer tevreden over.veel succes met de voorbereidinggroetjesSophie04/06/2010
Hallo,Ik heb ook al een hele boel dingen via internet besteld, en heb tot nu toe nog geen spijt hoor :- bedankjes- juwelen- tafelversieringDeze maand bestel ik mijn tiara en onze uitnodigingen via een online shop.Waarom het moelijk maken als het zo ook kan !!!TINA1.5.10