Terug naar overzicht
hallo Natasja,Bij Linea Raffaelli hebben ze bruidskledij in kleur. Mijn schoonzus had een roos kleed van Cymberline. Ikzelf had een Ian stuart Mokalita in cappuccino kleur.GroetjesSophie
Hey,Het merk LR heeft toch verschillende kleuren in de collectie. Heb er zelf een zwarte rok en een witte top met zwarte kant over van LR.Veel succes met de zoektochtJessica26/11/2009
Dag Natasja,LR heeft inderdaad veel mooie dingen. Ik trouwde afgelopen vrijdag in een kleed van hen met een ivoorwitte top en een brons- gouden rok. Iedereen was er weg van!De hele collectie van LR vind je bij de winkels van Linx in Leuven en Hasselt, maar ook in veel andere bruidswinkels vind je (een deel van) de collectie.Veel succes nog met de zoektocht!Groetjes, Liesbet
gezien mijn bleke huid was een wit trouwkleed voor mij minder geschikt. Ik heb verschillende mooie jurken van Rembo Styling in crème en cappucinokleur gepast en ook eentje gekocht. In verschillende winkels vertelde ze me dat er meer en meer bruidjes zijn die gewoon een mooi (gekleurd)suitekleedje kopen. Vaak kun je 1 jurk ook in verschillende kleuren bestellen. kleuren lijkt me een minder goed idee...
Hallo,Tegenwoordig heeft elke collectie wel de mogelijkheid om in verschillende kleur-tonen te bestellen hoor.Ikzelf heb een rood kleed van Maggie Sottero. Kijk dus even rond (Sposagroup heeft ook veel kleur) !Veel succesTINA1.5.10
Mijn rok was in het ijsblauw! Ook van Linea. Voor foto's: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v... Groetjes,Véro
dank je wel voor de reacties...@ veronique. heel mooi rok. was dat 1 ensemble? bedoel rok hoorde bij top. of kan je ook andere top er op nemen?
In de boekjes (en ook op de website) zal je deze combinatie niet terugvinden. We hebben in de winkel deze combinatie samengesteld. Mijn kleed kwam van het Bruidshuis en zij hebben me hierbij héél goed geholpen!Groetjes,Véro