Terug naar overzicht
Mijn ouders hebben daar een feest gegeven en het was echt 'af'! Dus jullie hebben echt een heel goede keuze gemaakt ;-)Groetjes, Laura
Dag Deborah,Ben daar ook al naar een trouwfeest geweest, was echt heel goed. Eten was heel lekker en alles was goed verzorgd. Wij zijn van Limburg en zijn er toen blijven overnachten na het feest, ook een aanrader!Groetjes,Katrien115 dagen getrouwd!
Je zal geen spijt hebben van de '2e keuze' ... Waerboom is een referentie in de brusselse rand.
Het,Wij geven ons trouwfees ook in de waerboom en denk ook dat we er zeker geen spijt zullen van krijgen !!Wij zijn er ook al eens blijven eten, ze zijn er zeer vriendelijk, lekker eten en mooi opgediend.Wanneer trouwen jullie ?Wij 3 september 2010 en die maand was bijna volzet, dus wij waren er gelukkig nog optijd bij :)Groetjes
Hallo,Wij zijn er ook naar een trouwfeest geweest van vrienden van ons en het was echt top! Goede keuze die jullie gemaakt hebben...
hoi jessybij ons is het pas volgend jaar hoor, 28 mei 2011 maar in gravenhof was dan al geen plaats meer voor nieuwe klanten, jammer voor hen dan we hebben nu met kerst daar ook gaan eten en na het feestje was ik zeker dat ik een goede keuze gemaakt heb ! het is idd mooi en lekker!en hoe loopt t met de voorbereidingen?Deborah