Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe zeggen?

12-10-2009 13:57:35
Hoe zeg je tegen je ouders dat je gaat trouwen? Moet je de datum al vermelden (concreet ligt die nog niet vast)

daisy

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 371

Myriam
10-5-2010
 Meld misbruik12-10-2009 14:09:14

Dag Daisy,

Wij hadden foto's van onze verloving. Daarmee hebben we zelf een kaart gemaakt voor onze ouders en grootouders.
Ik zou zeggen, vertel het zo snel mogelijk en de datum komt later wel! Geniet ervan!!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik12-10-2009 19:36:09

Wij hebben het vrij droog aangekondigd! :D Verrast waren ze in elk geval! :D

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik13-10-2009 10:54:43

Hey,

Ik heb gewoon direct gebeld naar huis (waren op vakantie). Datum hoeft zeker nog niet. Misschien leuker als ze mee kunnen beslissen?
Nadien hebben we een etentje gegeven voor de suite.

Groetjes, Laura

tania

Meld misbruik13-10-2009 19:13:07

hey
wij hebben twee franse bulldogjes
en we hebben hen elk een wit t shirtje (kindermaat gekocht)aangedaan waarop we met alcoholstift hadden geschreven "mama en papa gaan trouwen"
was wel grappig want ze liepen binnen bij de ouders en waren zo hevig.precies of ze wisten dat ze iets gingen aankondigen.
onze ouders spreken er nog van dat ze het origineelvonden :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...