Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

presentatie bedankjes

12-10-2009 13:59:24
Hey iedereen!
Als bedankjes hebben we kleine pakjes, nu vroeg ik me af hoe je dat het mooist kunt etaleren.
Iemand een idee?
Groetjes!!!

joke
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1019

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-10-2009 16:07:18

Ik zou het niet presenteren, want wil voorkomen dat velen 't vergeten te nemen en/of er meer nemen.
Ik zou 't laten uitdelen door bruidskindjes wanneer iedereen aan tafel zit, dan hebben ze weer 'n speciale rol en heeft iedereen z'n presentje. Uiteraard kan je zelf ook nog es zo de tafels afgaan en dat maakt zo'n bedankje toch weer veel persoonlijker.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-10-2009 16:07:40

Ik zou het niet presenteren, want wil voorkomen dat velen 't vergeten te nemen en/of er meer nemen.
Ik zou 't laten uitdelen door bruidskindjes wanneer iedereen aan tafel zit, dan hebben ze weer 'n speciale rol en heeft iedereen z'n presentje. Uiteraard kan je zelf ook nog es zo de tafels afgaan en dat maakt zo'n bedankje toch weer veel persoonlijker.

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik12-10-2009 19:00:42

hey joke,

wij gaan het ook niet presenteren. vaak zie je dat het koppel een hele tijd bij zijn bedankingen blijft staan om uit te delen, als iedereen naar huis begint te gaan. wij zijn dit echt niet van plan.
wij geven het al af bij het binnenkomen van de mensen, zo word het zeker niet vergeten en moet je ook geen 2 uur er blijven bij staan.
groetjesss

heidi

Meld misbruik13-10-2009 8:57:19

bij ons stak deze gewoon in een mand en als de mensen aan tafel zaten hebben wij deze persoonlijk rondgedeeld, zo had iedereen even de tijd om met ons te praten, want tijdens de receptie en zo lukte dit niet echt, ze stonden gewoon aan te schuiven om ons te begroeten.

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik13-10-2009 10:08:54

wij laten ze al op de tafels zetten. Zo heeft de tafel nog een extra versierinkje.

groetjes

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik13-10-2009 13:05:04

Wij gaan onze bedankjes wel presenteren. We gaan plastic bolletjes vullen en deze hangen we in een boompje. Dit kan je misschien ook doen met jullie pakjes?
We zetten alles bij de uitgang zodat mensen het dan kunnen meenemen. En we vertrouwen onze familie en dichte vrienden genoeg om er zeker van te zijn dat ze niet met meerdere bedankjes vertrekken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...