Terug naar overzicht
Hey,Waarom bel je niet even naar het Bruidsparadijs ? Ik zie dat ze die lijn verdelen. Zo weet je direct in welke prijsclasse ze zitten en kan je verder kiezen ...Groetjes,TINA
Weird, ik vroeg 't me ook af. Dit weekend ben ik in Nederland, ik spring daar even binnen om te zien of 't niet allemaal goedkoper is daar (dacht van wel, maar hoeveel juist...?), en specifiek ook Ladybird, vind 't ook de mooiste collectie. Snap al die gekte rond LR niet. :)
Hoi,ik heb een Ladybird en het was denk ik 1300 euro (van bij Koonings in NL), maar wel nog de oude collectie...Groetjes en nog veel succes!
@Kathleeninderdaad, heb net hetzelfde gevoel. Linea Rafaelli is me net iets te veel frullen. Ieder zijn smaak natuurlijk.Laat je iets weten wat het resultaat was dit weekend?
Halloik vind dit ook een hele mooie collectie. Zijn er ook winkels in België met die kleedjes?groetjes
@ Jessicaja hoor, er zijn er 3 in België. 1 in Merksem: het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ), 1 in Aalst: Couture Ann (www.coutureann.be ) en 1 in Torhout: Steven (geen website).Veel succes met het vinden van je droomjurk!Els
Beste,in Nederland zitten ze allen tussen de 1000 en 1500 euro. Groetjes en succes!