TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mila
5-6-2010
|
12-10-2009 18:13:58
Welke kleedjes zijn het?
|
|
Ann
10-7-2010
|
12-10-2009 18:26:26
Een kleedje van Linea Raffaelli B09 Set 50. Het andere kleedje komt van LilianClaes, en is van een onbekend merk, dus heb ik en kan ik geen foto van vinden. Maar het is ook een kleedje in 2 kleuren. Een haltertop in het wit, een beige, lichtbruine rok met bloemen.
|
|
Mila
5-6-2010
|
12-10-2009 18:40:45
Goh ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zot ben van de Linea. Maar zoals mijn verkoper zei, voor iedere bruid een kleedje :-) Geld groeit niet aan de bomen en je doet het maar 1x aan natuurlijk. Maar langs de andere kant trouw je maar 1x enja...
Moeilijke beslissing!
Volg je hart zou ik zeggen
|
|
lindsy
4-6-2010
|
12-10-2009 19:05:58
Dag Ann. Het is inderdaad een moeilijke keuze. Enerzijds is het inderdaad veel geld voor een jurk die je maar 1 dag draagt, anderzijds is het wel de jurk die je draagt op 1 van de mooiste dagen van je leven... Ikzelf heb een Linea kleedje gekozen en had aanvankelijk ongeveer 1500 euro voorzien voor een jurk, het is er 1 geworden van 2600 euro, maar heb het er echt voor over:)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-10-2009 19:13:53
Kan je niet iemand meenemen als je nog eens gaat passen? Iemand die je 100% vertrouwt en die ook écht eerlijk zal zijn...
Groetjes,
Véro
|
|
Karmen
29-5-2010
|
12-10-2009 19:34:30
Ik weet dat dit niet echt romantisch is, & ja, je trouwt maar één keer, maar ik zou naar de prijs kijken, als ik toch zou twijfelen tussen de 2! Het vrijgekomen budget zou ik nuttiger besteden & bijvoorbeeld in trouwringen steken, die draag je een leven lang, lang nadat dat 'droomkleed' van nu vergeeld & weggeborgen is!
|
|
Rebekka
20-3-2010
|
12-10-2009 19:40:35
Dag Ann,
Ik zou bekijken wel gevoel je het ergst vind: ofwel misschien een beetje schuldgevoel omdat je teveel geld uitgegeven hebt aan een jurk ofwel het gevoel dat je nooit de jurk van je dromen kunt dragen. Je kunt je afvragen kan ik het extra geld dat ik eraan spendeer echt missen?
Mss kun je kiezen voor de duurdere jurk en op iets anders besparen om dit een beetje te compenseren.
Ikzelf heb een goedkopere jurk dat toch heel mooi is, gecombineerd met een speciale voile en ik heb er geen spijt van, want als je trouwt geef je meestal toch meer geld uit dan je op voorhand hebt vastgelegd.
Veel succes nog met je beslissing,
Ps ik vindt mijn jurk ook wel supermooi :)
|
|
Ibe
22-5-2010
|
12-10-2009 20:51:59
ik stond 2 maanden geleden voor hetzelfde dilemma :-) ofwel een kleedje van Benjamin Roberts voor 1500 euro, ofwel eentje van Cosmobella voor 950 euro. Ik heb ondertussen geleerd dat men de ontwerper of merknaam betaalt en niet noodzakelijk de jurk!
Ik was met de 2 kleedjes echt heel mooi, al had de BR net dat ietsje meer prinsesgehalte...in de cosmobella voelde ik me iets vrijer omdat het kleedje minder zwaar aanvoelde, het voelde dan ook minder warm aan en de jurk was iets moderner én het kostte gewoon 500 euro minder!. Wij hebben ook een beperkt budget en ik heb mijn verstand boven mijn hart laten spreken en ben voor de goedkopere jurk gegaan. Ik vind mijn jurk ondertussen echt wauw en heb geen spijt.
|
|
heidi
|
13-10-2009 8:55:01
dit hangt nu echt af van wat jij wil, toen ik mijn kleedje ging kiezen heb ik bewust niet naar de prijzen gekeken, toen ik een wauw jurk gevonden had kocht ik deze metteen, om en bij de 2300euro, maar ik wou ook geen dilemma van in die goedkopere jurk zou ik er ook mooi hebben uitgezien ofzo..., ik heb bewust naar geen prijzen gekeken. We zijn op 16 Mei 2009 getrouwd en dit was echt een sprookjesdag.
|
|
Tina
1-5-2010
|
13-10-2009 9:24:52
Hallo,
Ik deel de mening van Heidi hellemaal ! Ik heb ook kleedjes gepast zonder naar de prijs te kijken. Mijn budget had ik voorzien rond de 1700 € (wat ik al serieus vond). Ik kwam uiteindelijk op 2 kleedjes uit van hetzelfde merk. Ik heb mijn hart gevolgd en gekozen zonder zelfs te weten wat ze kosten. Ik heb toevallig het goedkoopste (2000 €) gekozen, het andere was 2300 €. Dit is dus ook boven mijn budget, maar ik heb wel voor 100 % mijn hart gevolgd. Denk dus terug aan het kleedje dat je hart het eerst heeft veroverd. Voordat je over de prijs bent gaan nadenken ... Als dat het duurdere kleed is, zou ik er voor gaan en besparen op iest anders. Deze dag heb je maar 1 keer ! Heb de rest van je leven geen spijt dat je je droomkleed niet hebt aangehad ...
Veel succes ! TINA
|
|
Laura
11-7-2009
|
13-10-2009 10:52:11
Hey,
Ik had ook keuze tussen 2 kleedjes die wel redelijk sterk op elkaar leken. De prijs was praktisch hetzelfde (verschil van 50euro). Ik kon als ik wilde wel enkele details van het ene kleed verwerken in het andere. Is dit een mogelijkheid bij jou?
Groetjes, Laura
|
|
Edel
7-8-2010
|
16-10-2009 17:29:17
Hey,
Mijn kleed was rond de 1000 euro en toevallig het goedkoopste dat ik aanhad! Ik had ook een bepaald budget maar net bij dat kleed hadden we niet gekeken! Ik twijfelde ook tussen twee maar heb mijn hartje en buikgevoel volledig gevolgd! Vergeet even de prijs en luister naar je gevoel!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
21-10-2009 14:47:48
hey Ann
Als je budget het niet toelaat, moet je opletten met zo een 'uitspattingen' hé. Een kleed is heel belangrijk uiteraard, maar het blijft wel een kleed dat je maar 1 dag aanhebt. Als je dus twee heel mooie kleedjes hebt en je vindt ze allebei perfect om in te trouwen, zou ik wel het budget laten overwegen.
Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|