Terug naar overzicht
Lieve,ken deze traiteur niet persoonlijk maar voor zover ik het nog weet heb ik hier op het forum wel -totnogtoe- alleen maar positieve dingen gehoord over 'Passie voor eten'.Groetjes
hey,ik had ook alleen goede commentaar gelezen en daarom een afspraak gemaakt. wij hadden toen onze feestzaal al en afspraken rond drank gemaakt. we wouden het niet te duur maken en dachten dat passie voor eten niet te duur was. Toen we bij passie voor eten gingen kwamen zij met een all in formule dat rond de 75 euro was (precies weet ik het niet meer, maar toch rond die prijs). Daar zou dan ook drank en tafellinnen inzitten, maar dat wou ik niet omdat dat van de zaal was. ik vond dat maar raar dat het al in prijs was inbegrepen terwijl ze de prijzen van feestzaal niet eens wisten. we konden ook enkel eten doen maar daar kwamen nog veel extra kosten bij. Ik vond dat ze nogal aandringerig waren voor all inn te nemenHet was bij ons snel duidelijk en we hebben dan voor traiteur bauwmans gekozen. Iedereen zijn mening natuurlijk. groetjes clauke