Terug naar overzicht
Ik heb in beide zalen feesten verzorgd ... en als ik moest kiezen zou ik voor de Vlasschaard gaan.In eerste instantie omdat ik de zaal op zichzelf toch een stuk mooier vind. En wat ik gemerkt heb is dat men toch erg op de timing let in de Vlasschaard. Er wordt niet getalmd en er is meer dan voldoende personeel om ervoor te zorgen dat het diner niet uitloopt tot stukken in de nacht. Iets wat ik toch miste in Beerzel ( openingsdans rond 1h15 ) vind ik er iets over.cheers, LeBart
Hallo, Ik heb al in de twee zalen een trouwfeest gehad en ik zou net voor t festijn kiezen. Oké, die zaal ziet er iets ouderwetser uit, maar komaan, de vlasschaard is ook geen mooie zaal hé. T zijn gewoon alletwee vierkanten...Ik vond het eten in de vlasschaard helemaal niet lekker toen ik er vorige maand voor een trouw was. Ik had het gevoel dat ALLES er uit de diepvries kwam, niets vers. Bloemkool die niet naar bloemkool smaakt, probeer het maar is :). En de baas vant spel die u aan tafel wil krijgen met zijn gebrul vind ik ook al maar niks. Ik vond het echt een serieuze tegenvaller!Bij het festijn werken ze met alleen maar verse producten en die man heeft ook al verscheidene kookboeken geschreven. (alé, als de man het nog doet want die heeft vorig jaar in coma gelegen...), maar idd de zaal infrastructuur valt wel wat tegen. Lang de andere kant ist festijn ook goedkoper. wij zijn ook bij allebei prijzen gaan vragen.Ik zou het ook laten afhangen van de grootte van je feest. Als je een feest voor max 120 man geeft is de vlasschaard echt wel te groot volgens mij. Dat lijkt het net of er is bijna niemand, terwijl het festijn net een max capaciteit heeft van (denk ik) 140 personen.Ook toffe zalen: Daemshof in Noorderwijk, Hof van Riemen in Heist en Lindenhof in Baal.Veel succes met kiezen!
Hey,Wij zijn op naar een trouwfeest geweest in de vlaschaard en inderdaad het eten trok op niet veel! Soep uit blik volgens mij, geen verse groenten..Om over de DJ/gastheer nog maar te zwijgen, erg hoor. Zelf trouwen wij sept 2010 en weten dus de prijzen van veel feestzalen. Wij hebben gekozen voor het Daemshof in Noorderwijk. Zelfde prijs als vlaschaard ongeveer, maar veel stijlvoller en het eten is super (hebben ook zondagsrestaurant)Nog veel succes.Kim
Ik heb net gehoord dat het eten in de Vlaschaard wel heel lekker is. Ik spreek echter niet uit eigen ervaring, wel uit die van collega's. Misschien moet je eens vragen of er een mogelijkheid is om een paar gerechten eerst te proeven. In veel feestzalen wordt dit toch gedaan.