Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met feestzaal Koen Van Loven te Meise?

19-10-2005 19:23:45
Wij gaan binnenkort bovenstaande zaal bekijken. Heeft er iemand al ervaring met deze zaal?

Ik vind dat de prijzen heel goed meevallen!

Ik hoor jullie reacties wel zeker...

Nathalie
29-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1483

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik20-10-2005 9:34:01

Ik ben er enkel al gaan eten in het restaurant. Lekker eten, maar het prijskaartje vond ik toch redelijk duur. Maar misschien valt de prijs voor de zaal reuze mee. En kan je kiezen uit verschillende menuutjes.
Wij trouwen in Grimbergen, Salons de Romree. En daar is er ook voor ieder portemonnee een menu.

Ann
20/05/2006

Theo

Meld misbruik20-10-2005 14:32:07

Verleden jaar hebben wij in deze feestzaal een huwelijksreportage gefilmd.
Deze zaal en het personeel,zijn prima.
Vriendelijke bediening,en goede medewerking met het camerateam.
Waren ze maar allemaal zo tof.Dan zou het filmen nog plezanter zijn !
www.videomanie.be

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik20-10-2005 22:46:33

hey ik ken iemand die haar huwelijk daar gedaan heeft. Ze waren maar met een beperkt aantal maar ze hebben genoten van het eten. Het is wel redelijk duur want wij hebben ook eerst de prijzen opgevraagd. Wij zijn van Grimbergen en wij gaan in hof ter buecken (buggenhout bos) trouwen. veel succes in je zoektocht. tips voor zalen in de buurt van grimbergen meise en omstreken. De pergola lijkt mij ook een toffe zaal, salons de romree en eentje verder in grootBijgaarden de waerboom. wij hebben hof ter buecken genomen omdat het helemaal onze stijl was...

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik24-10-2005 8:50:02

Hey Kristel, wanneer trouwen jullie? Wij doen ook ons feest in Hof ter Buecken, omdat het volledig ons ding is! Wat ik ook leuk vind, is dat je op voorhand weet hoeveel het je zal kosten, en dat je dus niet voor verrassingen komt te staan!

Have fun in het organiseren!

Groetjes,
Sofie
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...