Terug naar overzicht
Ik ben er enkel al gaan eten in het restaurant. Lekker eten, maar het prijskaartje vond ik toch redelijk duur. Maar misschien valt de prijs voor de zaal reuze mee. En kan je kiezen uit verschillende menuutjes.Wij trouwen in Grimbergen, Salons de Romree. En daar is er ook voor ieder portemonnee een menu.Ann20/05/2006
Verleden jaar hebben wij in deze feestzaal een huwelijksreportage gefilmd.Deze zaal en het personeel,zijn prima.Vriendelijke bediening,en goede medewerking met het camerateam.Waren ze maar allemaal zo tof.Dan zou het filmen nog plezanter zijn !www.videomanie.be
hey ik ken iemand die haar huwelijk daar gedaan heeft. Ze waren maar met een beperkt aantal maar ze hebben genoten van het eten. Het is wel redelijk duur want wij hebben ook eerst de prijzen opgevraagd. Wij zijn van Grimbergen en wij gaan in hof ter buecken (buggenhout bos) trouwen. veel succes in je zoektocht. tips voor zalen in de buurt van grimbergen meise en omstreken. De pergola lijkt mij ook een toffe zaal, salons de romree en eentje verder in grootBijgaarden de waerboom. wij hebben hof ter buecken genomen omdat het helemaal onze stijl was...
Hey Kristel, wanneer trouwen jullie? Wij doen ook ons feest in Hof ter Buecken, omdat het volledig ons ding is! Wat ik ook leuk vind, is dat je op voorhand weet hoeveel het je zal kosten, en dat je dus niet voor verrassingen komt te staan!Have fun in het organiseren!Groetjes,Sofie7/07/2007