Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

200 daagjes !!!!

13-10-2009 9:58:47
Hela iedereen,

Even mijn enthousiasme kwijt geraken via dit forum : Nog maar 200 daagjes !!!!!!!

Zit voorlopig perfect op planning. Heb juist nog mijn juwelen en tiara besteld via princesses.nl
Dit weekend contract getekend om lessen te volgen voor de openingsdans bij Davy Brochatus (hopelijk lukt dit ons).
Binnen 2 weken de foto's laten maken voor de uitnodigingen.
En dan stilaan beginnen rondkijken voor kleding voor mijn vriend en bruidsmeisjes.

Moet zeggen dat ik elke dag geniet van de voorbereidingen. Doe alles rustig stap per stap. Elke dag een stukje vind ik het leukste en zo blijf ik ook nog wel enkele maanden zoet :)

Voila, verder niets speciaal, maar moest het effe kwijt !

Iedereen veel voorbereidingsplezier en mensen : vooral geen stress hé !

TINA
1.5.10

Tina
1-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 379

Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 10:31:21

Dag Tina,
Ook wij trouwen op 1 mei en hebben dus nog 200 dagen op de teller. Nu op het programma : de uitnodigingen en dan stilaan gaan zien voor mijn ventje zijn kledij!
Ook hier wordt er elke dag een stukje gedaan, maar van mij mag de tijd soms toch iets vlugger gaan... ;-)
Groetjes,
Alexandra

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 10:53:05

Hallo,

Hier nog 213 dagen te gaan :-).
Nog veel succes met de voorbereidingen.

Gwen
14/05/2010

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 10:55:50

Hoi,

bij ons nog 207 dagen! Gisteren zijn we voor mijn ventje zijn kostuum gaan kijken en we hebben er ineens één besteld. Super mooi!
Binnenkort kunnen we beginnen met de uitnodigingen en voor onze trouwringen zijn we ook stilletjes aan het uitzien. We hebben goede juweelontwerpers gevonden op de beurs in Antwerpen en ik denk dat we daar zullen bestellen!

Voor mij zou het ook wat sneller mogen gaan, ik kijk er al naar uit om alle kleine dingen te kunnen regelen. Maar ik denk dat eens de feestdagen voorbij zijn, de tijd nogal zal vliegen! Mijn zusje bevalt dan ook nog in maart dus het voorjaar zal snel voorbij zijn in 2010!

veel succes nog met de voorbereidingen

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 11:37:35

Dan trouwen jullie exact 3 weken voor ons :-) leuk hè zo al die voorbereidingen. Ik denk dat eens de feestdagen gepasseerd zijn het héél snel mei zal zijn :-))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...