Terug naar overzicht
Wat ik al gezien heb van trouwgeldkado's of zelf gedaan heb:- fotokader met geld ipv foto's- ballon met geld- muntstukken verwerken in chocolade,taart,brood (kan je bij een bakker laten doen) of een kaars (bij een kaarsengieterij)- muntstukken in kruiwagen met zand- geldboomJe mag het koppel er iets voor laten doen maar hou het wel leuk. Muntstukken in een blok cement bvb is origineel maar echter niet zo leuk. Hou er ook rekening mee dat het koppel van veel mensen geld zal krijgen...als iedereen dan afkomt met stukken van 1 en 2 euro gaan ze ze graag zien komen bij de bank...niet dus! Als je geld verwerkt in een substantie zorg dat het geld dan beschermd is door het bvb in buisjes te stoppen.
Hallo,Zitten wel leuke dingen bij, en ja idd het moet nog wel een beetje doenbaar zijn ook!en wij zijn dan aan de beurt en dan is het "poets, wederom poets" denk ik.Gwen14/05/2010Gwen
Hoi,mijn broers en schoonzussen hadden ons een hele schoendoos vol met enveloppen gegeven... In de meeste zaten snippers, in de anderen 5 euro...Je kan er ook leuke boodschapjes tussenstoppen... à la fortunecookies of leuke wensen?groetjesNele
hey,wij hebben op onze trouwdag een grote ijsblok (+/-30 op 30) met het geld in gekregen heeft anderhalve dag geduurd eer al ijs gesmolten was. en dan was het nog meer dan 30graden buiten. lag op een rooster boven een grote bak. al 67 dagen getrouwd (07/08/09)