Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel trouwcadeau

13-10-2009 11:19:56
Hallo iedereen,

Voor het aan ons is zal een goede vriendin van mij nog in het huwelijksbootje stappen. Namelijk op 23 oktober 2009.
Nu zijn wij dringend op zoek naar een origineel trouwcadeau. We leggen met zen allen uit maar we willen dat geld natuurlijk niet zomaar geven eh, ze moeten er maar iets voor doen :-).
Alle ideetjes zijn van harte welkom!!!!

Gwen
14/05/2010

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1992

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 11:34:11

Wat ik al gezien heb van trouwgeldkado's of zelf gedaan heb:

- fotokader met geld ipv foto's
- ballon met geld
- muntstukken verwerken in chocolade,taart,brood (kan je bij een bakker laten doen) of een kaars (bij een kaarsengieterij)
- muntstukken in kruiwagen met zand
- geldboom

Je mag het koppel er iets voor laten doen maar hou het wel leuk. Muntstukken in een blok cement bvb is origineel maar echter niet zo leuk. Hou er ook rekening mee dat het koppel van veel mensen geld zal krijgen...als iedereen dan afkomt met stukken van 1 en 2 euro gaan ze ze graag zien komen bij de bank...niet dus! Als je geld verwerkt in een substantie zorg dat het geld dan beschermd is door het bvb in buisjes te stoppen.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 11:36:55

Hallo,

Zitten wel leuke dingen bij, en ja idd het moet nog wel een beetje doenbaar zijn ook!
en wij zijn dan aan de beurt en dan is het "poets, wederom poets" denk ik.

Gwen
14/05/2010

Gwen

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik13-10-2009 11:41:05

Hoi,

mijn broers en schoonzussen hadden ons een hele schoendoos vol met enveloppen gegeven... In de meeste zaten snippers, in de anderen 5 euro...
Je kan er ook leuke boodschapjes tussenstoppen... à la fortunecookies of leuke wensen?
groetjes
Nele

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik13-10-2009 13:41:16

hey,
wij hebben op onze trouwdag een grote ijsblok (+/-30 op 30) met het geld in gekregen heeft anderhalve dag geduurd eer al ijs gesmolten was. en dan was het nog meer dan 30graden buiten. lag op een rooster boven een grote bak.
al 67 dagen getrouwd (07/08/09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...